خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان

اخبار باید با رعایت انصاف و بدون بزرگنمایی منعکس شوند

استاندار گیلان با بیان اینکه در دو سال گذشته از همکاری صدا و سیمای مرکز استان راضی بودم، گفت: اخبار باید با رعایت انصاف و بدون بزرگنمایی منعکس شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان بر ضرورت تولید برنامه‌های مختلف با نگاهی مبتکرانه و خلاقانه تأکید کرد و افزود: تولید این برنامه‌ها از سوی رسانه ملی موجب ایجاد اعتماد و صداقت متقابل بین مدیران و مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه صدا و سیما باید با رویکرد فرا استانی و فرا مرزی، ‌ توانمندی‌های بومی و محلی گیلان را انعکاس دهد، خاطر نشان کرد: رسانه ملی باید سفیر و معرف چهره زیبای گیلان با ارائهٔ برنامه‌های پرمحتوا باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان کمک به رونق اقتصادی و توسعهٔ گردشگری استان را یکی از مأموریت‌های صدا و سیما عنوان و تصریح کرد: با نهادینه کردن الگوهای صحیح و خودباوری می‌توان نقش مهمی در فرهنگ سازی مردم ایفا کرد.

وی تقویت روحیه نشاط، امید اجتماعی و سازندگی در بین مردم را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: نقش صدا و سیما در سوق دادن جامعه به سمت کارآفرینی و تعهد اجتماعی بسیار مهم است.

استاندار گیلان با تقدیر از تلاش‌های مدیر کل سابق صدا و سیمای مرکز استان در ارتقای آگاهی مردم و تحقق اهداف دولت، گفت: همدلی صدا و سیمای استان با دولت در پیشبرد اهداف دولت در استان مشهود بوده و بخش بارز آن در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به گیلان مشاهده شد.

وی به حضور موثر صدا و سیمای استان در مقاطع مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: این همراهی‌ها در بحرانهایی همچون سیل، خشکسالی و بویژه برف سنگین ۹۲ که به صورت شبانه روزی همپای مسئولان بودند و مشکلات مردم را انعکاس می‌دادند مشهود بود.

نجفی تصریح کرد: اخبار باید با رعایت کمال انصاف و بدون بزرگنمایی منعکس شود و در این میان مشکلات مردم نیز به گوش مسئولان رسانده شود که در مجموع صدا و سیمای استان به صورت همراه و خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه نباید این انتظار وجود داشته باشد که همیشه از عملکرد‌ها تعریف شود، گفت: در مدت ۲ سال حضورم در گیلان شاهد مدیریت خوبی از مجموعه صدا و سیمای استان بودم.

کد خبر : ۲۹۹۷۷۹