خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه اسلامی آزاد

۵۰ درصد فارع التحصیلان دانشگاهها متعلق به دانشگاه آزاد است

رئیس دانشگاه اسلامی آزاد گفت: ۵۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها متعلق به دانشگاه آزاد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، دکتر حمید میرزاده در مراسم افتتاح کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با اشاره به اینکه در دو سالی که دولت تدبیر و امید کار خود را آغاز کرده علاوه بر ایجاد نشاط سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... در کشور دستاوردهای بزرگی داشته که از آن جمله می‌‎توان برجام و سلامت و بهداشت را نام برد، افزود: هم اکنون به هر جای ایران که مراجعه می‌‎کنیم وضعیت سلامت و بهداشت بهبود یافته و قابل لمس است و این رضایت مردم را به دنبال داشته است.

وی با اشاره به دستاورد برجام اضافه کرد: این مهم به خاطر تدابیر اندیشیده شده از سوی تیم مذاکره کننده، صلابت رهبری، پشتیبانی مردم و تدبیر دولت ایجاد و شاهدیم که پرچم کشورمان در بین کشورهای دنیا به اهتزاز درآمده و ایران همچنان مقتدر به عنوان قدرتی بزرگ در جهان شناخته شده که این مرهون دانش هسته‎ای، مدیریت دولت، تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و حضور مردم است.

رئیس دانشگاه اسلامی آزاد گفت: تیم مذاکره کننده هسته‎ای حق مردم را در امور هسته‎ای توانستند تثبیت کنند.

میرزاده با اشاره به تاسیس دانشگاه آزاد در کشور افزود: اکنون بیش از ۴۰۰ واحد در سراسر کشور فعالیت می‌‎کنند و دانشگاه آزاد ۳۷ درصد آموزش عالی را با یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانشجو در کشور بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد فارغ‎التحصیلان دانشگاهی مربوط به دانشگاه آزاد است، یادآور شد: این دانشگاه آثار بزرگی در عرصه‎های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی از خود به جا گذاشته است.

میرزاده بیان کرد: در لرستان نیز ۱۳۰ هزار نفر دانشجوی دانشگاه آزاد هستند.

وی با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دانشگاههای موثر در زمینه‌های علمی پژوهشی است، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ واحد در سراسر کشور فعالیت دارند و همچنین تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر هستند.

ریاست دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: امروز ۵۰ درصد فارع التحصیلان دانشگاه‌ها معادل پنج میلیون نفر مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است.

میرزاده تصریح کرد: تاکنون ۱۳۰ هزار دانشجو در بخشهای مختلف پزشکی از دانشگاه آزاد اسلامی فارغ التحصیل شده‌اند.

وی در پایان یاد آور شد: امیدواریم با همکاری وزارت بهداشت در استانهای مختلف با امکانات دانشگاه آزاد بتوانیم طبق استانداردهای روز به توسعه برسیم.

کد خبر : ۲۹۹۷۸۶