خبرگزاری کار ایران

فرماندار پلدختر

۳۵پروژه عمرانی در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

فرماندارپلدختر گفت: به مناسبت هفته دولت ۳۵ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۱۵۷ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، قدرت اله ترابی‌نژاد در نخستین روز از هفته دولت در دیدار با امام جمعه پلدختر افزود: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف، شامل راه روستایی، آسفالت، عمران شهری، اشتغال زایی، کشاورزی، کانال‌های آب بر، سالن‌های ورزشی، گاز رسانی و آبرسانی به روستا‌ها اجرا می‌شود.

وی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: سالن چند منظوره آموزش و پرورش، سوله چند منظوره امدادی شهرداری، بهره برداری از ایستگاه پمپاژ چم مورت، گاز رسانی به روستای چم مورت و بن کشکه از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی در هفته دولت در شهرستان پلدختر است.

وی، پارک بانوان شهرداری، خانه کشتی، مسکن مهر، برق رسانی به منطقه تخت چان و قلعه می‌شوند، پرورش مرغ گوشتی ۲۰ هزار قطعه‌ای، سالن ورزشی چند منظوره روستای هلوش، گاز رسانی به روستاهای وره زرد و خرسدر علیا، مخزن ۲۰۰ بتنی روستای پران پرویز از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسند.

فرماندار پلدختر با تجلیل از شهدای دولت گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای معرفی خدمات دولت به مردم است و شهیدان والا مقام رجایی و باهنر نماد تلاش و اسوه خدمت رسانی صادقانه به مردم هستند.

ترابی‌نژاد افزود: خدمات صادقانه و خالصانه این دو شهید بزرگوار باید اسوه و الگویی مناسب برای مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی باشند تا بتوانیم به نحواحسن خدمتگزار بی‌منت برای مردم باشیم.

امام جمعه پلدختر ضمن تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی مدیران برای خدمت رسانی به میهن اسلامی و مردم هستند.

حجت الاسلام محمدسوری افزود: سوولان باید در پیگیری مطالبات مردم در هفته دولت بیشتر تلاش کنند تا خواسته‌های مردم نمود عینی پیدا کند و در این هفته باید دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی و عملکرد مسوولان به مردم اطلاع رسانی شود.

کد خبر : ۲۹۹۷۸۹