خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت

مجتمع آموزش عالی سلامت دورود افتتاح شد

مجتمع آموزش عالی سلامت دورود عصر امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مجتمع آموزش عالی سلامت دورود عصر امروز با حضور سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

مجتمع آموزش عالی سلامت دورود که مجوز آن در سال 93 اخذ شد در زمینی به مساحت هزار و 700 متر مربع در چهار طبقه و زیربنایی به مساحت هزار و 600 متر مربع احداث شده است.

این مجتمع مجتمع از مهرماه امسال در شش رشته رادیولوژی، فوریت‌های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط حرفه‌ای و عمومی اقدام به جذب دانشجو می‌کند.

وزیر بهداشت که صبح امروز در سفری یک روزه به استان لرستان سفر کرده است، در برنامه نخست خود از بیمارستان عشایر خرم آباد بازدید و سپس به شهرستان بروجرد سفر کرد و بزرگترین کلینیک دندانپزشکی کشور را در این شهرستان افتتاح کرد.

بازدید از روند احداث بیمارستان آیت‌الله بروجردی و بیمارستان شهید چمران بروجرد برنامه بعدی وزیر بهداشت در سفر به لرستان بود که بعد از آن به شهرستان دورود سفر و از روند احداث بیمارستان تازه تاسیس 160 تختخوابی و بازسازی  بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود بازدید کرد و در آخرین برنامه خود در این شهرستان مجتمع آموزش عالی سلامت دورود افتتاح شد.

کد خبر : ۲۹۹۷۹۷