خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیئت والیبال گیلان

والیبال گیلان باید به جایگاه واقعی خود برسد

سرپرست هیئت والیبال گیلان گفت: احیاء جایگاه واقعی والیبال استان و رسیدن به آن از اولویت‌های این هیئت است.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش در حاشیه افتتاح کلاس ارتقای داوری والیبال، اظهار داشت: والیبال گیلان دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیاری است و درگذشته نیز از جایگاه خوبی برخوردار بود که باید با همراهی و تلاش و همکاری مجموعه عوامل و دست اندرکاران بتوانیم به جایگاه واقعی آن دست یابیم.

وی برگزاری این دوره از کلاس‌های آموزشی داوری را که با همکاری فدراسیون والیبال انجام شد، در راستای افزایش توانمندی‌های داوران ارتقای سطح دانش انان در مسیر توسعه والیبال استان عنوان کرد.

رنجکش ضمن تشکر از فدراسیون والیبال و مدرس این دوره اظهار داشت: برای سایر رشته‌های مرتبط با والیبال نیز پیش بینی‌هایی در کنار برگزاری مسابقات انجام شده است که امیدواریم استقبال ورزشکاران موجب پویایی بیشتر در این زمینه شود.

سرپرست هیئت والیبال گیلان همچنین کسب عنوان سوم جهان توسط تیم ملی نوجوانان ایران را تبریک گفت و افزود: خوشبختانه استان ما نیز سهمی هر چند کوچک در این قهرمانی داشته است و امیدواریم نقش گیلان در موفقیتهایی بعدی پررنگ‌تر گردد.

در ادامه مدرس این دوره از کلاس‌های ارتقای داوری نیز در سخنانی اظهار داشت: خوشحالیم که هیئت والیبال گیلان دارای یک سرپرست جوان، فعال و دانشگاهی است و این شرایط می‌تواند پیشرفت و توسعه والیبال را در پی داشته باشد.

امیدوار حاتمی که ریاست کمیته داوران فدراسیون والیبال را نیز بر عهده دارد، ادامه داد: اکنون والیبال کشورمان به یکی از ابر قدرتهای جهان تبدیل شده است و همگام با این موضوع در بحث داوری نیز نباید از غافله عقب بمانیم.

لازم به ذکر است؛ کلاس ارتقای داوری درجه دو به یک والیبال همزمان با هفته دولت توسط هیئت والیبال استان گیلان از امروز سه شنبه سوم شهریور ماه با حضور ۲۰ نفر از داوران آقا و خانم استان در رشت آغاز شده است و به مدت ۴ روز ادامه می‌یابد.

کد خبر : ۲۹۹۹۹۹