خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت صورت گرفت

افتتاح 4 پروژه بهداشت و درمان در شهرستان جم

همزمان با هفته دولت سه خانه بهداشت و یک پایگاه اورژانس جاده‌ای در شهرستان جم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان جم؛ فتح‌الله نوروزی در افتتاح این طرح‌ها افزود: بهداشت و درمان یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های توسعه در جوامع است و دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به این موضوع دارد.

فرماندار جم، گفت: طرح تحول نظام سلامت یکی از ابتکارهای مهم دولت یازدهم بود که نقشی مهم در بازگشت اعتماد مردم به حوزه‌ی سلامت و رفع بخش بزرگی از دغدغه‌های مردم در بحث  پوشش بیمه‌ای و هزینه‌های درمان دارد.

وی با اشاره به افتتاح خانه بهداشت اسلام آباد در هفته دولت افزود: با توجه به استیجاری بودن و شرایط نامناسب خانه بهداشت محله اسلام آباد شهر جم، در دهه فجر سال گذشته عملیات احداث آن با اعتبار یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و با زیربنای 90 متر مربع آغاز شد و در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری رسید.

این مسئول افتتاح خانه بهداشت روستای گندمزار را از دیگر پروژه‌های هفته دولت برشمرد و بیان کرد: این پروژه نیز در دهه فجر سال گذشته و با اعتبار یک میلیارد و 250 میلیون ریال کلنگ‌زنی و در هفته دولت افتتاح شد.

نوروزی، اضافه کرد: خانه بهداشت روستای دره‌بان نیز از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در هفته دولت است که با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و زیربنای 90 متر در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم این روستا به بهره‌برداری رسید.

وی به بهره برداری پروژه‌ اورژانس جاده‌ای گندمزار اشاره کرد و گفت: این پروژه در مدت زمان 7 ماه و با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال در زمینی به مساحت 100 مترمربع برای خدمت‌رسانی به مردم حوزه بخش ریز ساخته شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم خاطرنشان کرد:امیدواریم با افتتاح این پروژه ها، خدمات‌رسانی به مردم در حوزه بهداشت و درمان با کیفیت مطلوب‌تری انجام شود.

کد خبر : ۳۰۰۱۳۵