خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل

هفته دولت فرصتی برای تقویت همدلی‌ست

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل گفت: هفته دولت فرصتی برای تقویت همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در آران وبیدگل حجت‌الاسلام سمیع الله مردان رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصتی برای تقویت همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت است.

وی، توفیق دولت در اداره هر چه بهتر امور کشور را وابسته به همراهی، همدلی، هم‌زبانی و مشارکت آحاد مردم دانست و خاطر نشان کرد: این همدلی می‌تواند در تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب و اعتلای روزافزون نظام اسلامی بسیار مؤثر باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل همدلی و همزبانی را نقشه راه و خط و مشی اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: هفته دولت فرصتی برای آشنایی مردم با تلاش‌ها و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی کشوراست.

حجت‌الاسلام مردان افزود: این ایام که به نام شهدای دولت عطرآگین شده، فرصتی برای تحقق مطالبات و نیز نقد و ارزیابی شفاف عملکرد مدیران توسط مردم است.

عضو شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: دولت مردان باید با تقویت روحیه نقدپذیری و تواضع در مقابل نظارت‌های مشفقانه و نقدهای منصفانه در جهت تأمین انتظارات و توقعات منطقی مردم گام‌های مفید و مؤثری بردارند.

حجت‌الاسلام مردان افزود: مردم نیز باید با ارج نهادن به تلاش‌های خدمتگزاران خود، از تخریب آنان بپرهیزند و با اعتماد و احترام، روحیه‌بخش آنان باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: در فضا کنونی جامعه که روحیه اعتماد در کشور حاکم شده و گام‌های بلندی در جهت رفع تحریم‌های ظالمانه، رونق اقتصادی و آرامش سیاسی و احقاق حقانیت، عزت و توانمندی ملت ایران در عرصه‌های داخلی و بین المللی برداشته شده، بستر همدلی و همزبانی دولت و ملت بیش از هر زمان دیگری فراهم شده و افق‌های جدیدی از پیشرفت و توسعه پیش روی ملت ایران گشوده شده است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: نظام ما اسلامی است و بر اساس اعتقادات دینی مسئولان مشروعیت خود را از نظام دینی و ولایت‌فقیه گرفته و مقبولیت خود را از رأی مردم می‌گیرد، لذا لازمه تحقق اهداف دینی و اعتقادی نظام، رعایت حقوق یکدیگر است و دراین بستراست که مردم‌سالاری دینی محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام مردان با تاکید بر اینکه شهیدان رجایی و باهنر خدمت صادقانه و خالصانه را الگوی خود قرار دادند، بیان داشت: روحیه مردم داری و تلاش برای رفع مشکلات مردم از ویژگی‌های ارزشمند این شهدای گرانقدر است و مدیران نظام اسلامی باید با تأسّی از این بزرگواران، عدالت محوری و حمایت از مستضعفان جامعه را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

کد خبر : ۳۰۰۲۱۷