خبرگزاری کار ایران

همزمان با اکران بین المللی و عمومی

فیلم محمد(ص) در سینما هجرت کرج اکران می‌شود

مدیر حوزه هنری البرز از اکران فیلم محمد(ص) در سینما هجرت کرج همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، عبدالحمید قره داغی گفت: فیلم محمد (ص) روز پنجشنبه ۵ شهریور، همزمان با جشنواره مونترال کانادا و آغاز اکران بین المللی آن در استان البرز نیز روی پرده خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: با تلاش شبانه روزی مسئولان فرهنگی و حوزه هنری استان البرز این فیلم در فضا و امکاناتی کاملا متفاوت در سینما هجرت کرج به روی پرده می‌رود.

وی گفت: در راستای بالا بردن کیفیت تصویر فیلم، پرده نمایش سینما هجرت به صورت کامل تعویض شده و همچنین دستگاه پخش فیلم این سینما که با توجه به حساسیت بالای تصویر برداری فیلم باید ریز‌ترین جزئیات رنگ و نور در هنرنمایی «ویتوریو استورارو» حیرت‌انگیز را به چشم مخاطبان بنشاند به صورت کامل تعویض و دستگاه مجزای پخش با کیفیتی مطلوب در این سینما نصب و راه اندازی شده است.

قره داغی در ادامه افزود: تالار ورودی سینما هجرت برای جلوه هرچه زیبا‌تر در چشم مخاطبان، علاوه بر رنگ آمیزی ویژه مورد فضا سازی خاص در خور فیلم نیز قرار گرفته است.

و در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین این امکان فراهم شده تا در هنگام تماشای فیلم عطر ملایمی از گل محمدی با آرامش‌ترین لحظات را برای میهمانان تماشای فیلم رقم بزند.

وی در ادامه گفت: تماشای فیلم برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران، فرهیختگان و مدیران استانی علاوه بر اکران مردمی از جمله برنامه‌های اکران فیلم در سینما هجرت خواهد بود و سانس‌های ساعت ۱۰ و ساعت ۱۳ و ساعت ۱۷ و ساعت ۲۰ با توجه به زمان فیلم برای این منظور در نظر گرفته شده است.

قره داغی در پایان افزود: فروش مجازی بلیط و امکان برخورداری از تخفیف ویژه تماشای فیلم از طریق مراجعه به پایگاه مجازی www. artalborziha. ir فراهم گردیده است و مخاطبین و شهروندان البرزی به منظور اطلاع از چگونگی تهیه بلیط و تماشای این فیلم با مراجعه به پایگاه مجازی این مرکز به آدرس www. artalborz. ir می‌توانند از کم وکیف مراکز فروش و چگونگی دریافت آن بلیط این فیلم مطلع شوند.

کد خبر : ۳۰۰۴۳۷