خبرگزاری کار ایران

۸۵ پروژه توسط شرکت توزیع نیروی برق در کرمانشاه به بهره برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: در هفته دولت بیش از ۸۵ پروژه توسط شرکت توزیع نیروی برق در استان با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز پنجشنبه به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت در جمع خبرنگاران گفت: پیک مصرف انرژی برق در استان نسبت به سال گذشته به خوبی کنترل شد.

مرادی مجد عنوان داشت: این کاهش میزان مصرف در ساعات پیک نشان از فرهنگ‌سازی مثبت در این زمینه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر ۶۹۵ هزار مشترک برق در استان داریم که در سال گذشته ۲۵ هزار مشترک به این تعداد افزوده شده است.

مرادی مجد به پروژ ههای قابل افتتاح در هفته دولت توسط این شرکت اشاره کرد و گفت: ۷ پروژه اصلاح برق محلات در هفته دولت در دستور کار داریم که طول این پروژه بیش از ۴۹ کیلومتر است.

وی عنوان کرد: همچنین در هفته دولت به ۴۷۵۰ واحدهای مسکن مهر در استان کرمانشاه برق رسانی خواهد شد که از جمله این شهرستان می‌توان به جوانرود، سنقر، کنگاور و هرسین اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به کلنگ زنی تایمن برق در ۶ روستای کمتر از ۱۰ خانوار در استان اشاره کرد و گفت: این روستا‌ها در شهرستان ثلاث باباجانی، ماهیدشت و... قرار دارند.

مرادی مجد به اصلاح خطوط انتقال برق در برخی از شهرستانهای استان اشاره کرد و گفت: در شهرستانهای اسلام آبادغرب، صحنه، کنگاور، پاوه و.... بیش از ۲۶ کیلومتر از شبکه برق رسانی اصلاح خواهد شد.

وی بیان داشت: همچنین در سال گذشته به ۷ روستای استان کرمانشاه با جمعیتی بالغ بر ۶۷ خانوار برق رسانی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق در ادامه به مزایای استفاده از انرژی خورشیدی اشاره کرد و گفت: اداراتی که تمایل دارند از انرژی خورشیدی استفاده کنند، دولت بیش از ۵۰ درصد از هزینه این کار را تقبل می‌کند.

مرادی مجد در ادامه عنوان داشت: در مجموع در هفته دولت بیش از ۸۵ پروژه توسط شرکت توزیع نیروی برق در استان کرمانشاه با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر : ۳۰۰۵۷۷