خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان استانی

مراسم روز پزشک در بیمارستان تأمین اجتماعی قم برگزار شد

با حضور جمعی از مسئولان استانی، مراسم ویژه روز پزشک و تقدیر از فعالان حوزه درمان، در بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم ویژه گرامیداشت مقام پزشک و تقدیر از فعالان حوزه درمان استان قم، پیش از ظهر امروز (پنج شنبه ۵شهریورماه۹۴)، به همت شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه گر استان قم و با حضور جمعی از مسئولان استانی، پزشکان و فعالان حوزه درمان، در سالن همایش‌های بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا (ع) قم برگزار شد.

در این مراسم، «داوود علیمحمدی» مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم، «محمدرضا فخاریان قمی» مدیرکل بیمه سلامت استان و «قره باغی» مدیر کل بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح استان، به ایراد سخنرانی پرداختند.

برگزاری تئاتری با موضوع حرفه پزشکی و پرستاری و همچنین برگزاری نماهنگ‌هایی توسط «چنگیز حبیبیان» از خوانندگان کشور، از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

در پایان این مراسم، از پزشکان، پرستاران، داروسازان، کارکنان و کارمندان بخش درمان، و برخی از مراکز درمانی نمونه استان قم، با اهداء لوح تقدیر و جوایزی تجلیل و قدردانی شد.

خاطرنشان می‌شود، شورای هماهنگی سازمان‌های بیمه گر استان قم که متولی برگزاری این برنامه بودند، را اداراتی چون مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی، اداره کل بیمه سلامت، اداره درمان تأمین سازمان نیروهای مسلح و امور درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکیل می‌دهند.

کد خبر : ۳۰۰۶۳۸