خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت

بیمارستان دامپزشکی کرمانشاه افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت، بیمارستان دامپزشکی کرمانشاه با حضور استاندار، فرماندار و رییس سازمان دامپزشکی کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کرمانشاه، به مناسبت هفته دولت، بیمارستان دامپزشکی کرمانشاه با حضور استاندار، فرماندار و رییس سازمان دامپزشکی کشور افتتاح شد.

این بیمارستان در سه طبقه و مساحت 660 متر مربع برای 20 نفر اشتغالزایی دارد و انواع خدمات برای دامها و حیوانات خانگی را انجام می دهد.

درمانگاه اختصاصی دامپزشکی، آزمایشگاه تشخیص طبی دامپزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، داروخانه تخصصی، بخش پانسیون و نگهداری حیوانات خانگی، تحقیقات پزشکی و دامپزشکی و ضدعفونی از جمله بخشهای این بیمارستان است.

ابراهیم رضایی بابادی استاندار کرمانشاه در مراسم افتتاح این بیمارستان گفت: ساخت این بیمارستان کاری جدید است که می تواند منشا خدمات برای دامپزشکی منطقه باشد.

کورش شکری موسس این بیمارستان با اشاره به این نکته که تمامی هزینه های ساخت این بیمارستان شخصی بوده است از مسئولان خواست  با حمایت از این بیمارستان موجبات گستردگی آن و ارائه خدمات بهتر را فراهم آورند.

در استان کرمانشاه دو میلیون و500 هزار راس دام سبک، 250 هزار راس دام سنگین و 25 هزار راس تک سمی وجود دارد.

همچنین دو طرح اجرای سیستم آبیاری تحت فشار  به مساحت 24.5 هکتار با اجرای شرکت ماوان 5 در روستای گاکیه کرمانشاه افتت با حضور استاندار – فرماندار و مسئولات جهاد کشاورزی استان کرمانشاه افتتاح گردید

طرح اجرای سیستم آبیاری تحت فشار با یک میلیارد و 900 میلیارد ریال اعتبار 24 هکتار را به زیرکشت آبی برده و برای پنج نفر نیز اشتغالزایی کرده است.

در ادامه نیز طرح افزایش خط تولید شیر طعم دار، دوغ و روغن حیوانی کارخانه بریوان نیز صبح امروز با حضور استاندار  و فرماندار کرمانشاه در شهرک صنعتی فرامان مورد بهره برداری قرار گرفت.

این کارخانه با یک میلیارد و200 میلیون ریال اعتبار هفت هزار و500 تن در سال تولید دارد و برای 10 نفر نیز اشتغالزایی کرده است.

کد خبر : ۳۰۰۷۰۳