خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین در گفت‌وگو با ایلنا

پتانسیل‌های فرهنگی،اقتصادی هرسین در کرمانشاه بی‌نظیر است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز شهرستان هرسین گفت: جا برای کارهای فرهنگی و اقتصادی در شهرستان بسیار بالاست و به همین منظور دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین برنامه‌های فرهنگی بسیاری در دستور کار دارد.

فرشید نادری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: شهرستان هرسین از نظر تاریخی و باستانی دارای پتانسیل‌های بسیار ویژه‌ای است که در کمتر نقطه‌ای از کشور اینگونه ویژگی‌هایی سراغ داریم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین به برگزاری برخی از همایش‌های فرهنگی و علمی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های فرهنگی که به همت دانشگاه آزاد اسلامی هرسین برگزار گردید، همایش منطقه‌ای هرسین‌شناسی بود که در این برنامه بسیاری از اندیشمندان داخلی و خارجی حضور داشتند.

نادری به دیگر برنامه‌های صورت گرفته توسط دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین اشاره کرد و گفت: چند روز گذشته نیز شاهد آیین نکوداشت پروفسور حسین محمدی، از چهره‌ها و مفاخر علمی و فرهنگی شهرستان هرسین بودیم.

وی با اشاره به اینکه این مراسم نیز با استقبال خوبی از سوی مردم این شهرستان روبرو شد، گفت: حضور چهره‌های بر‌تر علمی کشور، اساتید و نیز پروفسور کردوانی از چهره‌های جهانی در این آیین نکوداشت، بر اهمیت و غنای این مراسم افزود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز هرسین با اشاره به اینکه جا برای کار فرهنگی و اقتصادی در شهرستان هرسین بسیار بالاست، تاکید کرد: برای رسیدن به این مهم و نیز معرفی چهره‌ها و نخبگان علمی و فرهنگی شهرستان تاریخی هرسین نیازمند همراهی و تعامل مسئولان و نیز حضور پرشور مردم هنردوست و اهل فرهنگ این منطقه هستیم.

نادری در پایان گفت: بسیاری از چهره‌های علمی همانند پروفسور معصوم علی معصومی، دکتر فیروز نادری، پروفسور حسین محمدی و... تنها نمونه‌ای از نخبگان و سرمایه‌های شهرستان هرسین می‌باشند.

کد خبر : ۳۰۰۷۸۸