خبرگزاری کار ایران

در تبریز

المپیاد مهارتی مکاترونیک ویژه مراکز کاربردی خانه کارگر برگزار شد

المپیاد مهارتی مکاترونیک ویژه مراکز علمی کاربردی خانه‌های کارگر سراسر کشور با شرکت۱۲ تیم در مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا دبیر و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز در مراسم اختتامیه این المپیاد که با حضور دکتر امین فرد رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی برگزار شد گفت: علم و فن آوری در جهان کنونی که تحت عنوان دهکده جهانی از آن یاد می‌شود ضروری‌ترین و حیاتی‌ترین اصل برای یک کشور و ملت بوده چرا که موجبات ترقی و پیشرفت در همه زمینه‌ها فراهم می‌کند.

 کریم صادق‌زاده ابتکارات و ابداعات را موجب رشد و توسعه دانست و گفت: به برکت وجودی علم و سعی و تلاش است که می‌توان شاهد پیشرفت ملل بود.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد مهارتی مکاترونیک ویژه مراکز علمی کاربردی خانه‌های کارگر سراسر کشور ابراز امیدواری کرد این مسابقات سرمنشا و نقطه عطفی برای فعالیت‌های علمی این رشته در این مراکز شده و با حضور تیم‌های کلیه مراکز علمی کاربردی خانه‌های کارگر سراسر کشور برنامه‌های متنوع علمی و طرح‌های نوینی طی آن ارایه وفرصت‌های جدیدی را برای توسعه فعالیت‌های پژوهشی فراهم کند.

صادق‌زاده رقابت سالم و مفید علمی، تبادل اطلاعات فنی و بهره‌مندی تیم‌های شرکت کننده از نتایج فعالیت‌های پژوهشی را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

این مسابقات با شرکت ۶۰ نفر در قالب ۱۲ تیم از مراکز علمی کاربردی خانه‌های کارگر سراسر کشور از شهرهای تهران، اردبیل، زنجان، قائم شهر، اهواز، اسلامشهر و تبریز برگزار شد که در پایان رقابت‌ها تیم‌های مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر قائمشهر و مرکز آموزش علمی خانه کارگر اردبیل ومرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تهران مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

کد خبر : ۳۰۰۹۰۹