خبرگزاری کار ایران

همزمان با ششمین روز از هفته دولت

مجتمع آبرسانی به شهر قهستان افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از هفته دولت، مجتمع آبرسانی به شهر قهستان با حضور استاندار خراسان جنوبی و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار، صبح امروز در مراسم افتتاح مجتمع آبرسانی به شهر قهستان، وحدت را رمز رسیدن به موفقیت دانست و تصریح کرد: در شرایط حساس فعلی باید بذر محبت را دل‌ها کاشت تا بتوان با هملی و وحدت به اهداف عالیه نظام دست یابیم.

وی با بیان اینکه مرزنشینان سهم عمده‌ای در ایجاد امنیت در مناطق مرزی بر عهده دارند، یادآورشد: این امر نشان از تعهد، پایبندی و علاقه‌ای است که مردم این خطه به نظام، انقلاب و دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی دارند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه درمیان از جلمه شهرستان‌های مرزی خراسان جنوبی است، گفت: به برکت وجود مرزنشینان و تلاش شبانه روزی نیروهای مرزبانی و سایر فعالین در این بخش، دارای امن‌ترین مرز در کشور هستیم.

خدمتگزار، موضوع آبرسانی به روستا‌ها و مناطق مرزی را از برنامه‌های دولت در استان دانست و تصریح کرد: دولت یازدهم طی امسال بالغ بر ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای خراسان جنوبی در نظر گرفته که اقدامی بی‌نظیر و بی‌سابقه در این زمینه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک داریی‌ها و سرمایه‌ای استان طی سال جاری به شهرستان درمیان اختصاص یافته، از اختصاص۲۵۰ میلیون تومان اعتبار به منظور تقویت و تجهیز دهیارهای استان به این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز از محل دهیاری‌های استان به این شهرستان اختصاص یافته است.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه تلفن ثابت و همراه را از مشکلات قهستان عنوان کرد و با اشاره به سفر اخیر وزیر ارتباطات به استان، تصریح کرد: در این سفر مقرر شد در یک برنامه زمان بندی مشخص و با صرف ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد را مرتفع شود.

این گزارش حاکیست، احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی، ۲۰۶ کیلومتر اجرای شبکه انتقال، حفر و تجهیز چاه به عمق ۸۰ متر و ساخت اتاقک و حصار کشی چاه و برق رسانی از جمله مشخصات فنی پروژه مجتمع آبرسانی به شهر قهستان است که با بهره برداری از آن ۴هزارو۵۷۸ نفر از مزایای آن برخوردار شدند.

کد خبر : ۳۰۱۰۲۳