خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت در استان زنجان صورت گرفت

بهره‌برداری از یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی خرمدره

در ششمین روز از هفته دولت با حضور نایب رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس و مسئولان استان، شرکت کاویان البرز پارس در شهرک صنعتی خرمدره به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ایجاد واحد صنعتی کار آسانی نیست اظهار داشت: ما نباید در هر زمینه ای سرمایه گذاری کنیم بلکه برخی از صنایعی که برای آنها زیرساخت فراهم نیست بایستی برچیده شوند و صنایع جدیدی که دارای ارزش افزوده منطقی می‌باشند جایگزین گردند.

محمدرضا خانمحمدی با اشاره به پتانسیل های موجود در کشور گفت: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی، برق و الکترونیک، نفت و پتروشیمی و فراوری صنایع معدنی می‌باشد.

نماینده مردم شهرستانهای ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروزه ثبات و توسعه اقتصادی پایدار، سیاست نیست بلکه یک علم است و واحدهای تولیدی برای ایجاد توان رقابتی در بازار بایستی دانش فنی تولید کنند و به فکر تولید انحصاری باشند.

وی همه با تاکید بر اینکه همه مشکلات کشور مربوط به تحریم ها نمی شود گفت: تنها 10 درصد از مشکلات مربوط به تحریم ها می شود و باید مشکلات موجود کشور با نگاه به درون حل گردد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان نیز در حاشیه این مراسم گفت: شهرک صنعتی خرمدره در زمینی به مساحت 338 هکتار ایجاد شده که 194 هکتار از مساحت این شهرک ، به ایجاد واحدهای صنعتی  اختصاص یافته است. یعقوب اسلامی میزان زمین واگذارشده به شرکت کاویان البرز پارس را 3 هزار و 360 مترمربع عنوان کرد و گفت: این شرکت با زیربنای یک هزارو 450 مترمربع ایجاد شده و در زمینه تولید قطعات پلاستیکی خودرو فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است این شرکت با سرمایه گذاری 25 میلیارد ریال و با اشتغالزایی 27 نفر (در فاز اول) در کمتر از 5 ماه  به بهره برداری رسیده است.

کد خبر : ۳۰۱۳۰۸