خبرگزاری کار ایران

مدیران برتر شهرستان شفت معرفی شدند

همزمان با آخرین روز از هفته دولت مدیران برتر شهرستان شفت معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شفت، یونس محمودی امروز در مراسمی که به منظور پاسداشت هفته دولت و تقدیر از مدیران و کارمندان برتر ادارت شهرستان شفت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد گفت: پذیرش مسئولیت در نزد شهیدان رجایی و باهنر چیزی جز رسالت نبود.

وی با بیان اینکه شهدای دولت خدمت را مبتنی بر اخلاق مداری می‌دانستند، افزود: در همه ایام باید خلق و خوی نیکوی شهیدان را نصب العین خود قرار دهیم.

محمودی با اشاره به اینکه شهید رجایی تصاویر مشاغلی که در گذشته بر عهده داشت را روی میز خود نصب می کرد، عنوان کرد: این یک نوع تسلط بر نفس است.

فرماندار شفت فلسفه وجودی برگزاری چنین مراسم پاسداشتی را الگو پذیری و الگوسازی در جامعه انسانی و اداری دانست و یادآور شد: انتخاب مدیران و کارمندان برتر بدان معنی نیست که مابقی کارکنان نمونه نیستند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت 274 پروژه به ارزش 25 میلیارد تومان در شهرستان شفت به بهره برداری رسید، اظهار کرد: آسفالت راه‌های روستایی، پل‌سازی،  بهداشت و درمان، برق‌رسانی، شیلات و تجهیز  بیمارستان شفت از مهمترین خدمات دولت تدبیر و امید در این شهرستان بود.

محمودی در ادامه تعامل و تفاهم در سیاست داخلی و خارجی را یکی از صفات برجسته دولت دانست و افزود: ارزش و هنر مدیران فراهم کردن رضایت نسبی عامه است.

وی با اشاره به تفاوت دیدگاه‌ها در مدیریت گفت: امانتداری یک اصل و مسئولیت و مدیریت یک امانت است.

محمودی با بیان اینکه کارنامه دولت تدبیر و امید در اقتصاد قابل قبول است، گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان شفت و بهره‌برداری از بیمارستان مجهز شفت برای ما یک رهاورد است.

وی به کاهش هزینه‌های درمانی بالای 35 درصدی به زیر 8 درصد اشاره کرد و گفت: این ارقام قابل انکار نیستند.

فرماندار شفت با تاکید بر اینکه برای موفقیت باید ثبات مدیریتی داشته باشیم، گفت: در طول حدود دوسال  76 میلیارد تومان در این شهرستان در قالب پروژه‌های کلان عمرانی هزینه شده است.

در پایان مراسم ضمن تجلیل از کارمندان برتر ادارات، از پارسا مدیر آب و فاضلاب روستایی، همتی مدیر جهاد کشاورزی و گلگلی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شفت به عنوان مدیران برتر تجلیل شد.

کد خبر : ۳۰۱۳۷۸