خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پروژه هماگ

توسعه خراسان شمالی نیازمند همدلی و همراهی همه مسئولان است

مدیرعامل پروژه تجاری، تفریحی، اقامتی و بهداشتی هماگ توسعه خراسان شمالی را نیازمند همدلی و همراهی همه مسئولان دانست.

به گزارش خبرنگارایلنا از بجنورد، شمس الدین شهروا، در مراسم کلنگ زنی اولین هتل پنج ستاره استان از منفعت، سهل بودن و سرعت کار به عنوان سه مولفه اصلی برای سرمایه‌گذاری یاد کرد و گفت: این مولفه‌ها در بجنورد کمتر فراهم شده است.

وی یاد آور شد: چیزی که مرا مجاب به سرمایه‌گذاری دراین استان کرد رفتار و کردار و اعلام حمایت مسئولان بود که چندان محقق نشد.

شهروا خاطرنشان کرد: از مسئولین توقع می‌رود که برای آبادانی کشور شهر و فرزندان این مملکت اقدامات لازم را انجام دهند تا در رفاه باشند.

وی با تاکید بر همدلی و همراهی بیشتر و کمک همه مسئولان تصریح کرد: برای توسعه استان بایستی همه باهم همراه باشند چراکه با ایجاد مشکل کاری از پیش نمی‌رود.

مدیرعامل پروژه هماگ مساحت کل این پروژه را حدود 125 هزار مترمربع اعلام کرد که شامل 65 هزار مترمربع فضای تجاری و تفریحی و شامل غرفه‌های تجاری و شهربازی، سینما، کافی شاپ و فست فود، رستوران‌ها و کافی‌نت می‌شود.

وی افزود: همچنین هتل پنج ستاره نیز در مساحتی حدود 30 هزار متر مربع با ویژگی‌های هتل بین‌المللی طراحی شده و دی‌کلینیک نیز به صورت تخصصی در 25 هزار مترمربع در طبقات مختلف طراحی و به صورت یک بیمارستان سرپایی عمل می‌کند که دارای داروخانه، رادیولوژی، آزمایشگاه و اتاق عمل سرپایی است.

شهروا با اشاره به عدم توقف پروژه در هیچ زمانی، متذکر شد: با این وجود این پروژه در مقاطعی با مشکلات مواجه شده که باعث شد با سرعت مورد نظر پیش نرود.

وی ابراز امیدواری کرد: با اتمام این پروژه، به یکی از چند پروژه اول در کشور تبدیل شود.

افروند، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی نیز دراین مراسم از کلنگ‌زنی این پروژه به عنوان یکی از اتفاقات خوب و مبارک در استان یاد کرد که طی هفته دولت اتفاق افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به عبور 20 میلیون مسافر و زائر در سال از این استان باید مکانی در خور شان برای آسایش و استراحت آنها فراهم شود که این هتل از این مزایا برخوردار است.

کد خبر : ۳۰۱۳۸۰