خبرگزاری کار ایران

مرکز علمی کاربردی خانه کارگر لامرد از مهرماه امسال دانشجو می‌پذیرد

مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر لامرد از مهرماه امسال در دو رشته «مهندسی فناوری طراحی و نقشه کشی صنعتی» و «مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی» دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، چندی پیش مجوز دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر لامرد از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری صادر شد که این مرکز در مقطع کارشناسی «مهندسی فناوری طراحی و نقشه کشی صنعتی با کد7102» و «مهندسی فناوری الکترونیک صنعتی با کد7101» دانشجو می‌پذیرد.

ظرفیت پذیریش این دو رشته برای  آزادها  45 نفر و شاغل‌ها 30 نفر می‌باشد که خانم ها و آقایان می توانند در این دو رشته ثبت‌نام کنند و همچنین شاغل به فردی اطلاق می‌گردد که در یکی از واحدهای تولیدی، صنعتی، بازرگانی،خدماتی، توزیعی و صنفی در حرفه منطبق با رشته انتخابی مشغول به‌کار و عضو خانه کارگرجمهوری اسلامی ایران (کنفدراسیون عالی کارگران ایران) باشد.

فارس دارای دو مرکز آموزش علمی کاربری خانه کارگر شیراز و لامرد است و همچنین زمین مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر لامرد از سوی مسکن و شهرسازی واگذار شده است و ساخت این واحد دانشگاهی با اعتباری  بالغ‌بر 25 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

لازم بذکر است دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به منظور ارتقای سطح دانش و افزایش مهارتهای شغلی از بین دانش آموختگان دوره‌های کاردانی، در دوره کارشناسی که از مهرماه 1394 آغاز خواهد شد نیز بدون آزمون دانشجو می پذیرد. داوطلبان ثبت‌ نام در دوره کارشناسی بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند از امروز ‌(شنبه 7 شهریور ‌ماه 1394) تا پایان روز ‌شنبه 14 شهریور ماه 94 به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه و در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

کد خبر : ۳۰۱۳۹۹