خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی

مسائل کارشناسی در امر مدیریت مورد توجه قرار گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بخش‌های مدیریتی به مباحث کارشناسی توجه نمی‌شود و یا اینکه کمتر توجه می‌شود، گفت: مسائل کارشناسی باید جایگزین نگاه‌های شخصی شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خراسان جنوبی، محمد حسینی صبح امروز در شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه برای حل مشکلات باید راه حل ارائه شود، گفت: در حال حاضر کمتر شاهد ارائه راهکار برای حل مشکلات هستیم که این رویکرد کمکی برای رفع مشکلات نمی کند.

 وی در ادامه با اشاره به وسعت و بزرگی آموزش  وپرورش، افزود: رفع مشکلات و پیشرفت آموزش و پرورش نیازمند همکاری تمام نهادها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: آینده این نظام و کشور تحت تاثیر خدمات آموزش و پرورش است که می طلبد همه با هم کمک کنیم تا فضایی که بر آموزش و پرورش حاکم است تقویت شود و همکاری جدی در این زمینه انجام شود.

حسینی تصریح کرد: در بخش های مدیریتی به مباحث کارشناسی توجه نمی شود و یا اینکه کمتر توجه می‌شود و بسیاری مواقع نگاه های فردی و شخصی جایگزین نگاه های ملی می شود در صورتی که بخشی از مسائل را با نگاه کارشناسی باید مورد نقد و بررسی قرار داد.

عباس لامعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی و اجرای پروژه مهر، تصریح کرد: خراسان جنوبی سال گذشته در زمینه پروژه مهر رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

وی تاکید کرد: در ابتدای مهر ماه با توجه به آغاز بازگشایی مدارس شهر دچار تغییر و تحولات می‌شود که ساماندهی این امر در توان آموزش و پرورش نیست و نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم علمی و آموزشی رشد در نیمه دوم بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه خبر داد و افزود: این جشنواره کاری فرهنگی و دانش‌آموزی است که ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را معرفی می‌کند.

کد خبر : ۳۰۱۴۰۸