خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب

بیش از 100 حلقه چاه غیرمجاز آب فعال وجود دارد

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت: در حال حاضر بیش از 100 حلقه چاه غیرمجاز آب در شهرستان فعال وجود دارد که مسئولان باید به این وضعیت و تخلف رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اسلام آبادغرب، کریمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: از هیچ نقدی آزرده‌خاطر نمی‌شوم و در این راه در مقام مقابله و جدل نخواهم بود ولی با این اوصاف بهتر است قبل از درج مطلب و براساس اصول حرفه‌ای نظر و پاسخ شخصی که نقد می‌کنید را بشنوید شاید جوابش شما را قانع کند که البته با تمام این اوصاف نقد را همراه با راهکار باید درج کرد.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب موضوع شکایت از مسکن مهر شهرستان را ایرادات شکلی عنوان کرد و گفت: ظاهرا نحوه تعاونی و انتخاب مدیرعامل با ایراد قانونی روبرو شده است و در این راستا مشکل حادی وجود ندارد.

وی در ارتباط با عملکرد مدیران اظهار کرد: باید بهره وری را بالا ببریم و خوشبختانه عملکرد کلی مدیران جزء چند اداره معدود خوب و مطلوب است که در این راستا عملکرد برخی ادارات ازجمله آموزش و پرورش، فرهنگ وارشاداسلامی، شهرداری، شبکه بهداشت و جهادکشاورزی نسبت به بقیه بهتر و مناسب‌تر دیده می‌شود.

کریمی شکاف سیاسی را موجب بحران دانست و پرهیز از این کار را لازم دانست و افزود: انتصاب اولین مدیر خانم در زمان بنده بوده و در آینده هم دوباره این اتفاق خواهد افتاد که قطعا با الگوی پیگیری واجرای برنامه‌های دولت پیش خواهیم رفت. ما باید اسلام آباد را به سمت تبدیل شدن به قطب توسعه، بازار تجاری شدن و منطقه ویژه به معنای واقعی شدن هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان حدود ۱۰۰چاه غیرمجاز داریم، اظهار کرد: بدون هیچ اغماضی همه را پلمپ کرده و برخورد شدیدی خواهیم کرد که در همین راستا برای اضافه برداشت آب هم با نصب کنتور برقی و دادن تسهیلات به این عزیزان راهکار اندیشیده شده است.

وی همچنین با ارائه آماری وحشتناک از روند مصرف آب در شهرستان، تاکید کرد: در هرسال مردم اسلام آباد برابر با ۲۹۶ سال آب مصرف می‌کنند که معنای این فاجعه خشکی و بحران جدی آب است که اگر این روند مصرف اصلاح نشود بیابان شدن نزدیک است.

در ادامه این نشست شهردار اسلام آبادغرب نیز به بحث سدمعبر در خیابان‌ها و امکان عمومی اظهار کرد و افزود: بیشتر این عزیزان نزدیک به یک دهه است که مشغول اینکارند و به نوعی شغل آن‌ها شده است که طبیعتا در این راه مقاومت کرده و همراهی نمی‌کنند که بعضا با درگیری فیزیکی هم همراه شده است ولی با تمام این اوصاف بازهم تلاش خواهیم کرد تا انشالله وضعیت مطلوب شود.

شهردار اسلام آبادغرب با استقبال از همکاری با خبرنگاران، ارتباط خوب با اصحاب رسانه را در دستور کار خود دانست و گفت: با توجه به کمبود‌ها و کم کاری‌های سالیان متمادی گذشته، کار دشوار است ولی تمام توانمان را برای احیای اسلام آبادغرب بکار گرفته‌ایم و با همراهی مسئولین دیگر سریع‌تر پیش خواهیم رفت.

کد خبر : ۳۰۱۶۷۹