خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز در گفت‌وگو با ایلنا

آماده‌باش کامل مدیریت بحران البرز/ طوفان در استان خسارات جانی به همراه نداشته است

مدیرکل بحران البرز با اشاره به وقوع طوفان شدید عصر امروز، از آماده‌باش کامل مدیریت بحران استان تا شامگاه فردا خبر داد.

ابوالقاسم باقری با اعلام این خبر دقایقی پیش به خبرنگار ایلنا در کرج گفت: خوشبختانه تا به این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر تلفات جانی دنبال وقوع طوفان عصر امروز در البرز گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه طوفان امروز باعث قطعی درختان و همچنین قطعی مقطعی برق در نقاطی از استان شد افزود: طوفان باعث شکستگی تعدادی از درختان در قسمت‌هایی از شهرستان‌های ساوجبلاغ، فردیس و نظرآباد شد که در پی آن برق در مناطقی از ساوجبلاغ و همچنین مشکین‌دشت فردیس قطع شد.

وی خاطرنشان کرد: سقوط یک شیروانی بر روی ترانس برق علت قطعی برق در قسمت‌هایی از ساوجبلاغ گزارش شده است.

وی همچنین در ادامه از سقوط یک داربست بر روی خودروی ۲۰۶ بر اثر طوفان در ساوجبلاغ خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی به همراه نداشته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هیچ حادثه غیرمترقبه‌ای همچون سیل و آتش سوزی مرتبط با طوفان، در هیچ نقطه‌ای از استان تا به این لحظه گزارش نشده است.

باقری در پایان با اشاره به ثبت یک زمین لرزه بعد از ظهر امروز در منطقه طالقان گفت: این زمین لرزه خفیف در طالقان احساس نشده و در حال حاضر در طالقان و کل استان وضعیت عادی ست و مدیریت بحران استان، در آماده باش کامل به سر می‌برد.

گفتنی‌ست طوفانی با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت، عصر امروز استان البرز را درنوردید که بدنبال این طوفان گرد وغبار شدیدی سراسر استان را فرا گرفت.

کد خبر : ۳۰۱۷۳۱