خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی

رویکرد پلیس جامعه‌محوری‌ست

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بررسی‌ها حکایت از رضایت‌مندی مردم از عملکرد پلیس دارد، گفت: رویکرد نیروی انتظامی جامعه‌محوری‌ست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، سردار حسین اشتری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی گیلان اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره کشور توطئه‌های بسیاری را به خود دیده است که جنگ تحمیلی نمونه‌ای از این توطئه‌ها و دشمنی‌ها بود.

وی به تلاش نیروهای ضد انقلاب و استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اشاره کرد و افزود: به برکت وجود رهبری و هدایت‌های عالمانه ایشان، امروز امنیت در کشور برقرار است.

اشتری نقش نیروهای مسلح کشور در برقراری امنیت را بسیار حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: با وجود اینکه ایران در منطقه‌ای نا‌آرام واقع شده، شاهد هستیم که نظم، امنیت و ثبات در آن حاکم است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به تلاش دشمنان برای به راه انداختن موج اسلام هراسی در دنیا اشاره کرد و گفت: شکل گرفتن گروه‌های تکفیری و داعش راهکاری بود که دشمن بتواند به نام اسلام و دین به اسلام ضربه بزند.

وی عملکرد نیروی انتظامی در استان گیلان را بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: این استان از مردمانی ولایتمدار و فرهیخته بهره‌مند می‌باشد و شهدای بسیاری را به انقلاب تقدیم نموده است.

اشتری از افزایش کشفیات و کاهش جرایم در استان گیلان خبر داد و افزود: فرمانده نیروی انتظامی گیلان در سالهای گذشته خدمات شایسته‌ای را ارائه داده است.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری اجتماعی از جمله مهم‌ترین اهداف نیروی انتظامی است، تصریح کرد: پلیس در کنار مردم حضور دارد و تلاش می‌کند حقی از کسی ضایع نشود.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه بررسی‌ها حکایت از رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس دارد، گفت: رویکرد نیروی انتظامی جامعه‌محوری است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه مقتدرانه و با جدیت در مقابل قانون شکنان می‌ایستد و با آنان برخورد می‌کند.

اشتری در پایان با قدردانی از خدمات ارزنده سردار ابراهیم قائد رحمتی، اظهار کرد: فرمانده انتظامی جدید گیلان نیز فردی اخلاق مدار و توانمند است که امیدواریم در مدت سه سالی که عهده دار مسئولیت خطیر برقراری نظم و امنیت در گیلان شده است بتواند کارنامه درخشانی از خود به یادگار بگذارد.

کد خبر : ۳۰۲۰۸۱