خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول

نگران رقابت در بازارهای جهانی پس از لغو تحریم‌ها نیستیم

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با بیان اینکه اگر تحریم‌ها برداشته شود می‌توانیم بازارهای جهانی را تسخیر کنیم، گفت: اصلا نگران رقابت نیستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، گردهمایی اتوسرویس کاران استان گیلان به دعوت شرکت نفت ایرانول برگزار شد .

مدیر عامل شرکت نفت ایرانول در این گردهمایی اظهارکرد: این شرکت در کل کشور دو پالایشگاه تهران و آبادان را دارد و تنها شرکتی‌ست که بهترین دوران پایه را داراست .

عیسی اسحاقی با بیان اینکه در سال گذشته 1400 میلیارد تومان فروش داشتیم، تصریح کرد: به هیچ وجه نگران برداشته شدن تحریم‌ها و ورود به عرصه رقابت در بازارهای جهانی نیستیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر تحریم‌ها لغو شود قادر به تسخیر بازارهای جهانی هستیم، افزود: یکی از اهداف مهم ما توسعه صادرات است.

اسحاقی خاطرنشان کرد : روغن ایرانول در کشورهای آسیای میانه، اکراین، یمن، پاکستان، لبنان، آفریقای جنوبی، ترکیه و بسیاری از کشورهای دیگر با استقبال بسیار بالایی روبرو شده است .

وی با بیان اینکه امیدواریم روزی برسد که صادرات محصول خام نداشته باشیم، عنوان کرد: در سالهای گذشته کیفیت محصولات ایرانول را ارتقا بخشیده‌ایم و کارشناسان ما همچنان برای دستیابی به کیفیت بیشتر در تلاش هستند.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از دریافت پیشنهاد همکاری و تبادل دانش از جانب شرکت‌های اروپایی در چند ماه گذشته خبر داد و افزود: حتما در آینده گام‌های محکمی در این زمینه خواهیم برداشت و نگران فروش محصولات نیستیم.

کد خبر : ۳۰۲۲۳۹