خبرگزاری کار ایران

توسط فرمانده سپاه شهرستان

سند پایانی و بیانه مجمع عالی بسیج هندیجان تشریح شد

فرمانده سپاه شهرستان هندیجان در گفت: سند پایانی و بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان هندیجان با حضور مسئولان قرائت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، سرهنگ دوم پاسدار محمد رشید جعفری افزود: با حول و قوه الهی اولین مجمع عالی بسیج شهرستان هندیجان با حضور جمع با شکوهی از مسئولین دستگاه‌های اجرائی، نخبگان، فرهنگیان سایر اقشار بسیج در محل سالن مدرسه سمیه شهرستان برگزار گردید.

جعفری عنوان کرد: در این مجمع ضمن ارائه گزارش عملکرد کارگروه‌های موضوعی، در پایان سند و بیانیه این مجمع تنظیم و مورد تائید کلیه حاضرین قرار گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان هندیجان گفت: مفاد بیانیه به شرح ذیل می‌باشد: اعضای مجمع بسیج شهرستان با توجه به شعار دولت و ملت هم‌دلی و هم‌زبانی خواهان تقویت همگرایی و هم‌دلی و هم‌زبانی امت اسلامی و پیروی از منویات ولایت‌فقیه حضرت امام خامنه‌ای (دام‌ظله العالی) را از سوی مسئولین و سایر آحاد مردم و بسیج شهرستان در جهت نیل به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی در ادامه بیانیه بیان کرد: اعضای مجمع بسیج ضمن التزام عملی به قانون اساسی و پایبندی به سیاست‌های کلی نظام در کلیه بخش‌ها خواهان حرکت در راستای سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت و عدالت اجتماعی هستند و نیز از اتخاذ سیاست‌های سلیقه‌ای و نا‌پایدار در امور منطقه و شهرستان هندیجان پرهیز شود.

فرمانده سپاه هندیجان اظهار کرد: همچنین اعضای مجمع و مردم حزب‌الله خواهان ایجاد نهادهای فرهنگی_ مذهبی از جمله احداث مصلای نماز جمعه و حوزه علمیه برادران و رسیدگی به وضع موجود یادمان شهدای گمنام و احیای فرهنگسرای شهرستان و خدمات‌رسانی به مناطق محروم بالأخص مناطق روستایی می‌باشند.

 جعفری تصریح کرد: حل مشکلات مردم، و توجه خاص به اشتغال جوانان و حل مشکل بیکاری و هموار ساختن راه اشتغال عزتمند با توجه به راه‌اندازی بازارچه‌های مبادلات مرزی و رسیدگی و رفع مشکل طرح پرورش میگو و آبزیان که تحت نظارت قرارگاه خاتم الانبیاء می‌باشد و باعث اشتغال ذاتی بخش عظیمی از جوانان شهرستان از دیگر موارد مورد توجه است.

وی در ادامه گفت: ما اعضای مجمع بسیج شهرستان ضمن تشکر از فرماندار و ادارات و دستگاه‌های مربوطه در جهت خدمات‌رسانی بهتر به مردم فقیر و تحت پوشش و کمک در امر تأمین مایحتاج زندگی خانواده‌های بی‌سرپرست و صعب‌العلاج، کمک به پروژه‌های محرومیت‌زدائی و نیز توجه خاص به مشکلات جامعه زنان را خواستاریم.

سرهنگ دوم پاسدار محمدرشید جعفری بیان داشت: تقویت و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح شهرستان از جمله همایش‌های مختلف فرهنگی و روشنگری دعوت از مسئولین استان و کشوری جهت حضور در شهرستان همچنین با توجه به اینکه در سه‌نقطه شهر بازارچه‌های تجاری و مبادلات مرزی تأسیس‌شده است، ضمن تشکر، از مسئولین محترم خواهان تثبیت آن‌ها و حمایت جدی از بازارچه‌ها در جهت اشتغال‌زایی به‌ویژه برای جوانان را خواستاریم.

سرهنگ جعفری در پایان این بیانیه گفت: اعضای مجمع، خواهان اتخاذ تمهیدات لازم در جهت حمایت از بخش کشاورزی با استفاده از فن‌آوری‌های نوین در جهت کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در مصرف آب و افزایش تولید هستند.

کد خبر : ۳۰۲۲۴۳