خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با ایلنا

ایران‌خودرو باید انتقادات دلسوزانه را بپذیرد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از مسوولان ایران خودرو خواست انتقادات دلسوزانه‌ای که از سوی کار‌شناسان به آن‌ها اعلام می‌شود را بپذیرند و برای رفع نقاط ضعف این صنعت تلاش کنند.

غلام محمد زارعی جمعه در حاشیه بازدید از روستاهای «عزیزی و میانتنگان بویراحمد» به ایلنا از یاسوج گفت: صنعت ایران خودرو دارای نقاط ضعفی بوده و طبعا این نقاط ضعف انتقاداتی را باخود به همراه دارد که شایسته است مسوولان این صنعت، انتقادات کار‌شناسی شده را بپذیرند.

وی افزود: اگر مسوولان ایران خودرو انتقادات کار‌شناسی شده را نپذیرند بدون شک متضرر خواهند شد و از سویی استقبال چندانی نیز از محصولات خود نخواهند دید.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس باتشریح وضعیت کنونی صنعت ایران خودرو، اظهارکرد: مسوولان ایران خودرو باید فکر و اندیشیده جدیدی جهت تغییر کیفیت محصولات خود کنند.

زارعی گفت: کیفیت محصولات ایران خودرو چندان رضایت بخش خریداران نیست و این واقعیتی است که باید پذیرفت و برای رفع نقاط ضعف در محصولات تدابیر نوینی اندیشیده شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: استقبال از تولیدات خارجی در قیاس با تولیدات داخلی روبه افزایش است و صنعت ایران خودرو باید تلاش‌های جدیدی را آغاز کند.

وی با بیان اینکه خریداران محصولات ایران خودرو معتقدند ارزش پولی که برای خرید محصولات می‌دهند به مراتب بیشتر از محصولات است، گفت: درصورتی که کیفیت این محصولات ارتقاء یابد دغدغه‌های خریداران نیز کمتر خواهد شد.

کد خبر : ۳۰۲۴۷۸