خبرگزاری کار ایران

ائتلاف برای فردا، برنده دومین هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان مشهد شد

انتخابات دومین دوره هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان مشهد، صبح امروز در تالار اجتماعات سازمان صنعت، معدن، تجارت استان خراسان رضوی برگزارشد.

به گزارش ایلنا، انتخابات دومین دوره هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان مشهد، صبح امروز در تالار اجتماعات سازمان صنعت، معدن، تجارت استان خراسان رضوی برگزار و اعضای جدید هیئت مدیره، با رای مستقیم اعضا انتخاب شدند. به گزارش خبرنگار ما، از میان هفده داوطلب عضویت در هیئت مدیره این انجمن، هر پنج عضو «ائتلاف برای فردا»، به علاوه دکتر صاحبی، عضو فعلی شورای شهر مشهد، حائز رای لازم برای ورود به هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شدند.

اولین مجمع عمومی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، روز پنجم شهریور، در محل سازمان صنعت، معدن، تجارت استان برگزار شد که به دلیل به حدنصاب نرسیدن شرکت کنندگان در این جلسه، به مجمع عمومی فوق العاده موکول گردید که طبق اساسنامه، ده روز بعد، با هر تعداد از افراد به رسمیت می‌رسید.

از مجموع ۴۹۵رای ماخوذه‌ای که امروز به صندوق ریخته شد، دکتر سیدمحسن پنجتنی با ۲۳۰رای، دکتر امیرشهلا با ۲۲۳رای، آقای مهدی قندهاری با ۲۱۹رای، مهندس حمیدرضا باقرزاده با ۱۷۹رای و مهندس حسین ابراهیمی و دکتر صاحبی مشترکا با ۱۷۱رای به عضویت هیئت مدیره دور دوم انجمن درآمدند.

طبق اساسنامه انجمن در صورتی که تعداد آرای منتخبین هیئت مدیره برابر باشد، براساس سابقه عضویت و حضور در انجمن و سطح تحصیلات، فرد منتخب گزینش خواهد شد.

امیرشهلا، یکی از منتخبین هیئت مدیره، با تشکر از اعضای هیئت نظارت بر انتخابات، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و همه اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ایجاد بستر تعاملی میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان استان را برای تولید محصولات باکیفیت، مناسب و پردوام، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دوره جدید انجمن دانست و افزود: از دیدگاه ما، همه شهروندان این شهر، عضو انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هستند و باید در تصمیم سازی‌ها و اقدامات اجرایی انجمن مشارکت داشته باشند. وی اضافه کرد: اگر بتوانیم یک بازی برد- برد را حد واسط منافع تولیدکننده و مصرف کننده طراحی کنیم، خواهیم توانست بیش از هر زمان فاصله میان این دو گروه را کم کنیم و منافع هر دو طیف را تامین نماییم. وی فرهنگسازی در جامعه بزرگ مصرف کنندگان و آشنایی ایشان با حقوق مصرف کنندگیشان را به عنوان دیگر برنامه‌های مدنظر هیئت مدیره جدید نام برد.

عضو هیئت مدیره جدید انجمن، با تقدیر از تلاش‌ها و عملکرد هیئت مدیره دوره اول این تشکل، تاکید کرد: کارهای انجام نشده بسیاری روی زمین است که می‌بایست با تعامل، همراهی و همفکری تمامی اعضای انجمن به سرانجام برسد.

کد خبر : ۳۰۳۱۲۷