خبرگزاری کار ایران

درخشش ورزشکاران فارس در المپیاد ورزشی پسران دانشگاه‌های پیام نور

ورزشکاران فارس در المپیاد ورزشی پسران دانشگاه‌های پیام نور کشور، خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان با اعلام این خبر افزود: هفتمین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور از هشتم تا دوازدهم شهریور با حضور ۱۲۰۰ورزشکار به میزبانی دانشگاه پیام نور استان قم برگزار شد که کاروان استان فارس در قالب ۵ رشته دراین مسابقات شرکت نمود که درپایان موفق به کسب مقام نائب قهرمانی والیبال، کسب ۱ نشان نقره و ۱ برنز در رشته تکواندو، کسب۱ نشان برنز و مقام سومی تیمی در رشته شنا و ۱ نشان نقره و۲ برنز در رشته دوومیدانی شد.

محسن کریمی ادامه داد: تیم والیبال دانشگاه پیام نور استان فارس که به سرمربی‌گری عابدین عمادی و سرپرستی رحیمی در این مسابقات حضور یافته بود، با شکست تیم‌های آذربایجان غربی، یزد، گلستان، اصفهان به مرحله فینال این مسابقات راه پیدا کرد که در فینال با قبول شکست از تیم یزد موفق به کسب نائب قهرمانی این المپیاد شد.

وی اضافه کرد: در رشته شنا، محمد مهدى باباخانى در ماده دویست متر آزاد مقام سوم را بدست آورد. درهمین رشته محمد مهدى باباخانى، محمد رضا کامفیروزى، محمد خدامى، محمد رضا طاهریان فرد در ماده چهار در صد متر تیمى آزاد مقام سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: در رشته دوومیدانی نیز ایمان می‌رپور دررشته ۱۰۰م‌تر دوم شد. این دانشجو دربخش ۲۰۰م‌تر نیز موفق به کسب مقام سوم گردید. در بخش ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی نیز تیم فارس متشکل از دانشجویان می‌رپور. محمدی. جعفری و عدالت پرور سوم شدند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان فارس خاطرنشان کرد: در رشته تکواندو نیز محمدرصا دهقانی در وزن سوم مدال نقره و ابراهیم روشن عالم دروزن اول موفق به کسب مدال برنز شد.

 هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور نیز از شانزدهم تا بیست و یکم شهریور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان همدان درحال برگزاری است.

کد خبر : ۳۰۳۲۲۶