خبرگزاری کار ایران

با مشارکت بنیاد برکت

شش طرح اقتصادی به‌بهره‌برداری می‌رسد

استاندار مازندران از افتتاح شش طرح اقتصادی با مشارکت بنیاد برکت در مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، استاندار مازندران در آستانه بهره برداری از طرحهای بنیاد برکت در مازندران گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای بهبود و ارتقای توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی گامهای مهمی را در کشور برداشته است و در استان مازندران نیز ۶ طرح مهم با مشارکت بنیاد آماده شده است که به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

ربیع فلاح از مشارکت ۱۰۰۰ میلیاردی بنیاد برکت در مازندران تقدیر و تشکر نمود و گفت: مازندران واحدهای تولیدی و صنعتی بسیار خوبی دارد که با مشارکت بنیاد برکت می‌تواند به چرخه تولید برگردد.

مقام عالی دولت در استان افزود: مشارکت بنیاد برکت در راه اندازی طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی جدید و فعال نمودن مؤسسات تولیدی در کشور که زمینه درآمدزایی و اشتغال را فراهم می‌کنند در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی و رونق تولید بسیار ارزشمند و تاثیر گذار است.

وی حمایت و مشارکت بنیاد برکت در احیا و توسعه شش طرح اقتصادی در مازندران را ستود و تصریح نمود: ظرفیت بنیاد برکت و تأمین سرمایه در گردش مراکز تولیدی و اقتصادی می‌تواند جانی دوباره در مراکز تولیدی دمیده و زمینه فعالیت مجدد این مراکز را فراهم نماید.

استاندار مازندران توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، توسعهٔ خدمات زیربنایی و فرهنگی، توسعهٔ فضاهای آموزشی از طریق تأسیس مدارس برکت، افزایش دسترسی آحاد جامعه به خدمات بهداشتی و درمانی را از کارهای ارزشمند بنیاد برکت اعلام کرد و ابراز امیدواری نمود تا با استمرار پیگیری‌ها و عنایت مسئولین بنیاد برکت شاهد حضور گسترده‌تر بنیاد برکت در حوزه اقتصادی مازندران باشیم.

قابل ذکر است: شش طرح اقتصادی در زمینهٔ تولید محصولات لبنی، شمش فولادی، انواع پکیج، پیچ و مهره‌های صنعتی، مکمل‌های دامی و ظروف یکبار مصرف کاغذی که با مشارکت بنیاد برکت به توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی در مناطق کمتر توسعه‌یافتهٔ استان مازندران کمک می‌کند در چند شهر مازندران به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر : ۳۰۳۲۵۰