خبرگزاری کار ایران

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان

پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی افق ابهر

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان از پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی افق ابهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان، یعقوب اسلامی با بیان این‌که تا کنون ۳۶ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه هزینه شده است، افزود: برای گازرسانی به فاز عملیاتی ۳۰۰ هکتاری شهرک صنعتی افق ابهر ۱۷ کیلومتر شبکه داخلی و یک و نیم کیلومتر نیز شبکه خط تغذیه توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه دارای دو ایستگاه تقلیل فشار گاز (TBS) می‌باشد اظهار داشت: با بهره برداری از این شبکه امکان تامین گاز ۴۰ هزار مترمکعبی برای واحدهای مستقر در شهرک صنعتی افق ابهر فراهم خواهد شد.

وی زمان بهره برداری از این پروژه را هفته دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: جا دارد از همکاری شرکت گاز استان زنجان که ایستگاه سی جی اس این پروژه را با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌کند، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

اسلامی با تاکید بر اینکه شهرک صنعتی افق ابهر دارای مزیت‌های مختلف برای سرمایه گذاری می‌باشد تصریح کرد: قرار گرفتن در مسیر اتوبان زنجان به تهران و تکمیل بودن زیرساخت‌های آب، برق، مخابرات و گاز در این شهرک و همچنین نزدیکی به پایتخت را می‌توان از جمله ویژگی‌های این شهرک برشمرد.

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان خاطرنشان کرد: تکمیل ساختمان فناوری و کسب و کار و نیز اجرای فضای سبز از دیگر پروژه‌های در حال اجرا در شهرک صنعتی افق ابهر است.

کد خبر : ۳۰۳۳۱۶