خبرگزاری کار ایران

از امروز به مدت ۱۲ هفته آغاز می‌شود

بررسی عملکرد هشت‌ساله «معجزه هزاره سوم» در حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان

سلسله نشست‌های بررسی هشت‌ساله دولت‌های نهم و دهم و تأثیری که تصمیمات این دولت و رئیس آن بر حوزه‌های گوناگون کشور گذاشت با عنوان «معجزه هزاره سوم» در حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حمزه شفیعی پور رئیس کمیته جوانان حزب ندای ایرانیان شعبه اصفهان بابیان این مطلب گفت: این فصل از نشست باهدف آشنایی بیشتر جوانان و کنش گران سیاسی ایران با تأثیر تصمیم‌ها و سیاست‌گذاری‌های دولت و رئیس‌جمهور این دولت در حوزه‌های مختلف مانند اقتصاد، محیط‌زیست، سیاست داخلی و سیاست خارجی، صنعت و تولید ملی، قانون، تحریم‌ها و ... برگزارشده و میزان تأثیر این تصمیم‌ها و سیاست‌گذاری‌ها در زندگی مردم سنجیده می‌شود.

وی در خصوص اهمیت تسلط جوانان و فعالان سیاسی در خصوص فعالیت‌ها و عملکرد احمدی‌نژاد و دولت مطبوعش در هشت سال حضور خود تصریح کرد: بدون تردید گذشته چراغ راه آینده است و فعالان سیاسی آینده این کشور باید بدانند، چه اتفاقاتی رخ داد و چه مسیری طی شد که دولت تدبیر و امید پس از آغاز بکار، مسیر طولانی مذاکراتی را در پیش گرفت تا آنچه احمدی‌نژاد کاغذ پاره خطاب می‌کرد را لغو کند و به این نقطه تاریخی توافق وین برسد.

رئیس کمیته جوانان حزب ندای ایرانیان شعبه استان اصفهان در ادامه افزود: این فصل از مباحث در قالب 12 کارگاه با حضور 12 کارشناس حوزه مربوطه روزهای سه‌شنبه هر هفته در دفتر حزب ندای ایرانیان شعبه استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به عناوین مشخص شده برای این دوازده کارگاه خاطرنشان کرد: در تعیین عنوان کارگاه‌ها، سعی بر این بوده که حوزه‌هایی که بیشترین تأثیرگذاری کلان در زندگی مردم را داشته و از سوی دیگر حوزه نفوذ دولتمردان دولت نهم و دهم بوده، انتخاب شود که به ترتیب کارگاه‌های بررسی عملکرد تحت عنوان احمدی‌نژاد و اقتصاد، احمدی‌نژاد و قانون، احمدی‌نژاد، صنعت و تحریم، احمدی‌نژاد، فرهنگ و جامعه، احمدی‌نژاد و غرب، احمدی‌نژاد و دوستان خارجی، احمدی‌نژاد، دوستان و انحراف، احمدی‌نژاد و امنیت ملی، احمدی‌نژاد و افکار عمومی، احمدی‌نژاد، بحران آب و محیط‌زیست، احمدی‌نژاد و نفت به عنوان یازده جلسه این کارگاه انتخاب شده است.

شفیعی پور در توضیح دوازدهمین جلسه این فصل از کارگاه‌های کمیته جوانان حزب ندای ایرانیان در استان اصفهان گفت: دوازدهمین کارگاه این فصل با موضوع احمدی‌نژاد و آینده برگزارشده و به تحلیل آینده سیاسی احمدی‌نژاد و طیف مطبوعش در صحنه سیاست ایران خواهد پرداخت.

وی در خصوص ارائه‌دهندگان مباحث این فصل از کارگاه‌ها خاطرنشان کرد: در انتخاب ارائه‌دهندگان سعی بر این شده بهترین افراد در حوزه مربوطه در جامعه دانشگاهی، صاحب‌نظران و فعالان سیاسی انتخاب‌شده و در کنار استفاده از تجربه این استادان، میدانی نیز به جوانان صاحب‌نظر و صاحب اندیشه برای ارائه بحث داده شده است.

عضو شورای شعبه اصفهان حزب ندای ایرانیان زمان آغاز این فصل از کارگاه‌ها را از سه‌شنبه 17 شهریورماه عنوان کرد و افزود: این کارگاه هر سه‌شنبه برگزارشده و تا روز سه‌شنبه سوم آذرماه ادامه دارد.

وی در خصوص نحوه حضور متقاضیان به شرکت در این کارگاه‌ها افزود: حضور در این کارگاه‌ها برای عموم آزاد بوده و متقاضیان جهت حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند روزهای سه‌شنبه (از سه‌شنبه 17 شهریور تا سه‌شنبه 3 آذر) ساعت 17:30 به دفتر حزب ندای ایران در استان اصفهان به آدرس اصفهان، خیابان فیض، خیابان حاج‌آقا رحیم ارباب، سمت راست، پلاک 222 مراجعه نمایند.

کد خبر : ۳۰۳۵۴۹