خبرگزاری کار ایران

در اسلام آباد غرب

کلنگ واحد صنعتی بسته‌بندی گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ به زمین زده شد

با حضور مدیر کل صنعت، معدن تجارت و جمعی از مدیران کلنگ واحد صنعتی بسته بندی گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ در اسلام آباد غرب به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از اسلام آبادغرب، باحضور مدیر کل صنعت، معدن تجارت، فرماندار اسلام آبادغرب و جمعی از مدیران کلنگ واحد صنعتی بسته بندی گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ در اسلام آباد غرب به زمین زده شد.

افشین کریمی فرماندار شهرستان گفت این پروژه صنعتی با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۲۰ نفر و غیر مستقیم ۲۰۰ نفر احداث خواهد شد.

ایشان گفت بااحداث این واحد صنعتی سالانه ۱۰ هزار تن گوشت قرمز، ۵ هزار تن مرغ، ۵ هزار تن تخم مرغ بسته بندی و با بازاریابی به کشورهای همسایه کویت و عراق صادر خواهد شد.

فرماندار شهرستان در این مراسم ضمن قدردانی از سرمایه گذار این پروژه بیان داشت، زمینه برای سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم است و هر سرمایه گذاری که بخواهد در این شهرستان سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال کند زیرساخت‌ها ی لازم را برایش فراهم خواهیم کرد چرا که اعتقاد داریم ریشه بیشتر ناهنجاری‌های موجود و مشکلات شهرستان بیکاری جوانان است.

کریمی در پایان افزود: تا آنجایی که بتوانیم از صنعت گران حمایت وسعی خواهیم کرد شرکت‌های صنعتی غیر فعال را مجددا فعال کنیم.

در ادامه این بازدید فرماندار و مدیر کل صنعت معدن و تجارت از چند پروژه صنعتی در حال ساخت در شهرک صنعتی بازدید کردند.

کد خبر : ۳۰۳۵۹۸