خبرگزاری کار ایران

با حضور متخصصین هشت رشته پزشکی

طرح جهادی«دست‌های مهربان» در شهرستان ری اجرا می‌شود

متخصصین چشم، گوش و حلق و بینی، زنان، قلب، داخلی، اطفال، روان‌پزشکی و غدد با حضور در شهرستان ری به معالجه رایگان بیماران می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کار ایران( ایلنا) در جنوب استان تهران، دکتر «سید حسن خوشرو» معاون شبکه بهداشت و درمان  شهرستان ری در آستانه برگزاری هفتمین مرحله از طرح جهادی دست‌های مهربان از حضور پزشکان متخصص در این طرح در هشت رشته تخصصی پزشکی خبر داد.

دکتر «خوشرو» گفت: «هفتمین مرحله طرح «دست‌های مهربان»، روز پنج‌شنبه( نوزدهم شهریورماه) در دو بخش  «حسن‌آباد» و «قلعه‌نو» اجرا می‌شود و این بار متخصصین هشت رشته به ویزیت و درمان رایگان بیماران می‌پردازند».

وی افزود: «در حاشیه این طرح گروه های دانشجویی نیز با حضور در روستاهای دو منطقه فوق اقدام به‌اندازه گیری رایگان قند و فشارخون افراد مسن و در معرض خطر کرده و آموزش‌های لازم را به مردم ارائه می‌کنند».

به گفته معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، اطلاع‌رسانی در دو منطقه «قلعه‌نو» و «حسن‌آباد» از طریق کارکنان مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌های بهداشت و نصب بنر و پوستر انجام‌شده و معاینات غربالگری باهدف شناسایی افراد نیازمند خدمات تخصصی از ده روز پیش آغازشده است.

وی گفت: «مردم از اجرای طرح دست‌های مهربان بسیار خرسند هستند و ما امیدواریم با تداوم چنین برنامه‌هایی بتوان در راستای سلامت مردم گام های مهمی برداشت».

کد خبر : ۳۰۳۷۳۰