خبرگزاری کار ایران

فرماندار رضوانشهر

نباید بین جامعه ایثارگری و مسئولان فاصله بیفتد

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: هر اندازه جامعه ایثارگری از مردم و مسئولان فاصله بگیرند به‌‌ همان اندازه جامعه با مشکل روبرو خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رضوانشهر، حمیدرضا امام پناهی در نشست شورای مشورتی ایثارگران این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان بایستی سرلوحه کار شورای مشورتی امور ایثار گران شهرستان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه در انتقال مفاهیم و آموزه‌ها و دستاوردهای شهدا به نسل‌های جوان، نه تنها مدیران بلکه مردم نیز باید مشارکت کنند، خاطرنشان کرد: نسل جدید باید بداند آسایش و امنیتی که امروز دارند مرهون چه ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و شهادت‌ها است.

امام پناهی عدم شناخت صحیح و کافی نسل‌های جدید از فرهنگ ایثار و شهادت را موجب ایجاد شکاف بین این نسل با نسل شهداء و ایثارگران دانست و تصریح کرد: هر اندازه جامعه ایثارگری از مردم و مسئولین فاصله بگیرند به‌‌ همان اندازه جامعه با مشکل روبرو خواهد شد لذا از این رو مسئولین بایستی این فاصله را از بین ببرند و اجازه ندهند که بین خانوده‌های شهداء و جامعه ایثارگران، آزادگان و جانبازن با مدیران، مردم و جوانان فاصله ایجاد شود.

فرماندار رضوانشهر بررسی و پرداختن به مشکلات جامعه ایثارگری، جانبازان و خانواده‌های شهداء را یک از وظایف شورای مشورتی دانست و تأکید نمود: باید این موضوع به جدیت در دستور کار شورا قرار گیرد و در جهت پررنگ کردن آثار شهداء و گسترش فرهنگ اصیل ایثار و شهادت در شهرستان تلاش کنیم.

امام پناهی خواستار همکاری و مشاوره شورای مشورتی با فرماندار در جهت پیشرفت، توسعه عمران و آبادانی و دیگر حوزه‌های شهرستان شدند.

کد خبر : ۳۰۴۱۰۵