خبرگزاری کار ایران

شهردار لامرد در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد

پایان عملیات آسفالت خیابان‌های شهید فهمیده و دماوند

شهردار لامرد از پایان عملیات آسفالت خیابان‌های شهید فهمیده و دماوند با اعتباری بالغ ­بر 3 میلیارد و صد میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، حسین شبانی‌نژاد شهردار لامرد با اعلام این خبر افزود: آسفالت خیابان های شهید فهمیده و دماوند شهرک هجرت که عملیات آن از یک ماه قبل آغاز شد نیز هم اکنون آماده بهره‌برداری و استفاده شهروندان قرار گرفته است.

وی  ادامه داد: خیابان شهید فهمیده بدلیل عبور و مرور زیاد شهروندان ، واقع شدن مراکز آموزشی و ادارات در این خیابان و همچنین رابط  بین دو بلوار 15 خرداد و معلم بوده که  قیرپاشی و آسفالت آن با  مساحت شش هزار مترمربع و با هزینه بالغ بر یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون  ریال به  پایان رسید.

شهردار لامرد تصریح کرد و گفت: خیابان دماوند شهرک هجرت هم با اعتباری بالغ ­بر یک میلیارد وهفتصد و پنجاه میلیون  ریال هزینه شده است که سنگ لبه ،قیرپاشی و آسفالت آن انجام شده است.

شبانی نژاد از لبه گذاری و آسفالت خیابان نشاط در آینده نزدیک خبرداد و یادآور شد: نیمه اول امسال لبه گذاری خیابان محرم محله چاهنو کریم آباد، آسفالت باند غربی بلوار جمهوری ، آسفالت کوچه وارثان محله هیکلی نو و ترمیم تک لبه های بلوار شهید نعیمی به بهره ­برداری رسید و خیابان­های فرعی از اولویت ­های شهرداری و شورای اسلامی شهر هستند که ان شاالله  بتوانیم تا پایان سال شاهد بهبود خیابان های شهر باشیم.

وی در خاتمه گفت: خط­­­ کشی خیابان­های شهر از هفته آینده آغاز خواهند شد.

کد خبر : ۳۰۴۱۲۶