خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با ایلنا

بهره‌برداری از قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت در تیر سال آینده

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از به بهره برداری رسیدن قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت تا پایان سال مالی ۹۴ یعنی تیر ماه ۹۵ خبر داد.

«سید موسی خادمی» در سومین سفر کاروان همدلی و همزبانی دولت و ملت در بخش لوداب بویراحمد به ایلنا از یاسوج گفت: قطعه دوم محور پاتاوه به دهدشت تا پایان سال مالی ۹۴ یعنی تیر ماه ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید که با این کار بسیاری از مشکلات این بخش در حوزه راه برطرف خواهد شد.

وی اعتبار مورد نیاز برای به بهره برداری رسیدن این پروژه را ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با اعتبارات موجود نمی‌توان دقیقا گفت این پروژه چه موقع بطور کامل به بهره برداری می‌رسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: فعالیت عمرانی در محور پاتاوه به دهدشت با تزریق بخشی از منابع مالی آغاز شده و در نیمه دوم امسال این اعتبارات افزایش دو چندانی خواهد یافت.

خادمی گفت: ۵۲ میلیارد تومان از محل بودجه ملی برای این پروژه در شش ماهه دوم امسال پیش بینی شده که تلاش‌هایمان را برای افزایش تخصیص اعتبار دو چندان خواهیم کرد.

مسئولارشد کهگیلویه و بویراحمد، دومین مشکل در بخش لوداب بویراحمد را مربوط به حوزه آبرسانی روستایی دانست و از تخصیص مناسب اعتبارات اجرایی برای تکمیل مجتمع آبرسانی این بخش خبر داد.

خادمی افزود: از محل مجتمع‌های آبرسانی بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص یافته که از این اعتبار برای مجتمع آبرسانی لوداب بویراحمد امتیاز ویژه‌ای را در نظر خواهیم گرفت.

وی هدف از راه اندازی سفرهای کاروان همدلی و همزبانی دولت و ملت را در این استان پاسخ گویی مناسب به مردم در بخش‌ها و روستاهای کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.

خادمی گفت: سفر کاروان همدلی و همزبانی که هم اکنون سومین سفر آن در استان در حال انجام است یک طرح ابتکاری بوده تا مدیران ارشد استانی در خود مناطق پاسخگوی مردم باشند.

کد خبر : ۳۰۴۱۸۴