خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان

بیش از ۱۸۰ طرح نیمه‌تمام درآمل وجود دارد

فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: بیش از ۱۸۰ طرح نیمه‌تمام از اعتبارات استانی و ملی در شهرستان آمل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، فرماندار ویژه شهرستان آمل عصر یکشنبه در جلسه‌ای با عنایت به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری به استان مازندران در جمع کثیری از خبرنگاران این شهرستان ضمن گرامیداشت شهدای جنگ تحمیلی گفت: برای توسعه شهرستان تلاش یک نفر کافی نمی‌باشد و باید یک گروه منسجم را در این راستا هماهنگ و ساماندهی کرد.

احمد منفرد افزود: اعتقاد دارم رسانه رکن چهارم دموکراسی است و همواره مسئولان و رسانه باید در کنار هم باشند و هیچ‌گاه از یکدیگر جدا نشوند زیرا رسانه یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که می‌تواند در فرایند تحقق بخشی توسعه شهری نقش به سزایی داشته باشد.

وی از سفر رییس جمهور به استان مازندران خبر داد و تصریح کرد: آمادگی لازم برای استقبال را داریم و حضور مردم در این صحنه یادآور حماسه پرشور آحاد مردم استان در خرداد ماه سال ۹۲ است.

منفرد ادامه داد: مردم مازندران از سال ۵۶ تا کنون در عرصه‌های پیروزی انقلاب اسلامی، تشکیل نهادهای انقلابی بعد از انقلاب، حضور در دفاع مقدس هم به جهت تقدیم شهدا و هم به جهت تقدیم ایثارگر و جانبازهمواره فعال و پیشگام بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در خصوص برگزاری شورای اداری گفت: قطعا در کمتر از ۴۵ روزی که استان جهت برگزاری شورای اداری مقرر کرده است، جلسه شورای اداری کاربردی تشکیل خواهد شد و شاهد برخی تحولات خواهید بود.

وی افزود: مسیر توسعه باید هدفمند باشد و از همه ظرفیت‌ها باید استفاده کرد و یقینا تشکیل جلسه شورای اداری هم باید در همین راستا باشد.

 منفرد اظهار داشت: چگونگی بهره از سفر ریس جمهور، به مطالبات ما از این سفر بستگی دارد و باید از این سفر بعنوان یک فرصت، استفاده مطلوب را ببریم.

وی با اشاره به اینکه مدت این سفر به طور حتم یک روز کامل است، تصریح کرد: از برنامه‌های مهم و طلایی این سفر، دیدار مردمی عمومی و مردمی رییس جمهور با مردم در مرکز استان است.

 منفرد ادامه داد: معاونین و وزرا به صورت نماینده دولت و دستگاه‌های اجرایی به همه شهرستان‌ها سفر خواهند داشت.

فرماندار ویژه شهرستان آمل از سیستم «صامت» که ویژه به این سفر اختصاص داده شده است، گفت: در این سفر مردم می‌توانند مطالبات خود را از طریق سیستم «صامت» و با شماره ۱۱۱ خواستار شوند و این سامانه یک روز قبل از سفر ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: از مهم‌ترین دستاوردهای این سفر، شتاب گیری بیشتر در اتمام پروژه‌های نیمه تمام جاده و سد هراز است که از محل اعتبارات ملی تعریف شده است.

کد خبر : ۳۰۴۹۲۸