خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران

کتابخوانی به عنوان یک هنجار پسندیده و همیشگی رواج یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خواستار برگزاری نشست‌های کتاب خوان در لایه‌های مختلف جامعه شد.

به گزارش ایلنا به نفل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران، مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان جهت ارائه گزارش ۳ ماهه از تصدی‌گری مدیریت کتابخانه‌های عمومی مازندران، برگزاری سلسله نشست‌های کتاب خوان در استان و افتتاح ۷ کتابخانه عمومی در هفته دولت با علیرضا یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران دیدار کرد.

 یونسی در این دیدار با قدردانی از اقدامات جهادی صورت گرفته، تکمیل و بهره برداری از ۷ کتابخانه عمومی در مدتی کوتاه را نشانگر تلاش شبانه روزی و همتی بالا دانست و گفت: با این روحیه می‌توان به آینده سرانه فضای کتابخانه‌ای با وجود پروژه‌های نیمه کاره فراوان در استان امیدوار بود.

وی افزود: از مدیران جوان نیز همین انتظار می‌رود که در راستای خدمت به مردم تلاش‌های کافی و وافی انجام دهند و با این روند، انتظار‌ها برای اقدامات ارزشمند فرهنگی به پایان خواهد رسید.

 یونسی سلسله نشست‌های کتاب خوان را به طور ویژه مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: این اقدام مهم فرهنگی می‌تواند نقطه عطفی در برجسته شدن کتابخوانی در بین مردم باشد.

وی با بیان اینکه نباید برگزاری این نشست‌ها در مراکز شهرستان‌ها محدود باشد، گفت: برنامه ریزی‌های لازم جهت برگزاری نشست‌های کتاب خوان در شهر‌ها، بخش‌ها و دهستان‌ها انجام شود تا در لایه‌های مختلف جامعه، همه اقشار مردم با این جلسات ارزشمند آشنا شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران افزود: مدیریت ارشد استان برای نهادینه شدن این جلسات و ترویج فرهنگ مطالعه از هیچ تلاش و کمکی فروگذار نخواهد کرد و انتظار دارد کتابخوانی به عنوان یک هنجار پسندیده و همیشگی رواج یابد.

کد خبر : ۳۰۵۰۰۵