خبرگزاری کار ایران

با حضور تیم‌های انتظامی استان صورت گرفت

کسب مقام قهرمانی یگان‌ویژه قم در مسابقات پنج‌گانه ظفرمندان

فرمانده یگان ویژه استان قم از کسب مقام قهرمانی تیم یگان ویژه این استان در مسابقات پنج گانه ظفرمندان خبر داد و گفت : این مسابقات در قالب هفت تیم هفت نفره در رشته‌های شنا، آمادگی جسمانی، میدان موانع، راپل و پینت بال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از قم، سرهنگ دوم حسن رودباری با اعلام خبر فوق، گفت: مسابقات ورزشی ظفرمندان که با هدف هماهنگی و به نمایش گذاشتن قدرت و توانمندی نیروهای عملیاتی و امدادی استان ‏قم برگزار شد، با قهرمانی تیم یگان ویژه این استان به پایان رسید.

وی افزود : برگزاری مسابقات ظفرمندان با حضور تیم‌هایی از سپاه پاسداران، هلال احمر، آتش‌نشانی،سازمان زندان‌ها ،فرماندهی انتظامی استان قم در قالب هفت تیم هفت نفره در رشته‌های شنا، آمادگی جسمانی، میدان موانع، راپل و پینت بال برگزار شد که یگان ویژه با اقتدار کامل و با کسب امتیاز بالاتر به مقام قهرمانی رسید.

فرمانده یگان ویژه استان قم با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات خاطر نشان کرد: یگان ویژه با هدف هماهنگی و به نمایش گذاشتن قدرت،توانمندی نیروهای عملیاتی و امدادی استان این مسابقات را به اجرا در آورد تا تیم های شرکت کننده بتوانند توانمندی های خود را در معرض نمایش بگذارند.

این مقام انتظامی ادامه داد: یگان ویژه از مهمترین نیروهای عملیاتی در سطح کشور محسوب می شود که به دلیل واگذاری مأموریت های مهم و حساس به این یگان، لازم است کارکنان این مجموعه از آمادگی جسمانی مطلوبی برخوردار باشند و اجرای این مسابقات می تواند بخشی از آمادگی و توانمندی‌ این یگان مقتدر را به منحصه ظهور بگذارد.

وی بیان کرد: خوشبختانه در نخستین دوره این مسابقات که به میزبانی یگان ویژه استان قم برگزار شد،تیم‌های شرکت‌کننده از بهترین نیروهای خود در این مسابقات استفاده کردند که در پایان، با برتری تیم یگان ویژه استان قم به اتمام رسید.

رودباری گفت: یگان ویژه استان قم در این مسابقات با کسب امتیاز بالاتر نسبت به رقیبان خود به مقام قهرمانی رسید و تیم های فرماندهی انتظامی استان و آتش نشانی به ترتیب دوم و سوم شدند.

کد خبر : ۳۰۵۱۰۸