خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش تالش

اول مهر هیچ مدرسه‌ای بدون معلم نخواهد بود

مدیر آموزش و پرورش تالش با اشاره به وجود ۵۰۷ مدرسه در سطح این شهرستان، گفت: اول مهر هیچ مدرسه‌ای بدون معلم نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تالش، التفات منتظری در جلسه ستاد بازگشایی مدارس با تشریح اقدامات انجام شده برای مدیریت مسائل و مشکلات پیش روی آموزش وپرورش درسال تحصیلی جدید، اظهارداشت: از یک ماه پیش تمام کارکنان ما در تمام سطوح فعالیت خود را برای بازگشایی مدارس آغاز کرده‌اند تا در اول مهر شاهد بازگشایی باشکوه مدارس باشیم.

وی افزود: با وجود کمبود اعتبار در آموزش و پرورش، به همت همکاران، فرماندار و مسئولین و اولیاء دانش آموزان همه چیز آماده بازگشایی مدارس است و توانسته‌ایم مشکلات را به حداقل برسانیم.

مدیر آموزش و پرورش تالش با اشاره به وجود ۳۶۰۰ دانش آموز در این شهرستان، خاطرنشان کرد: ۵۰۷ مدرسه در تالش وجود دارد که در اول مهر هیچ مدرسه‌ای بدون معلم نخواهد بود.

منتظری بیان داشت: همزمان با ۳۱ شهریور ماه جشن شکوفه‌ها در مدارس شاهد دخترانه و پسرانه و سمیه ۱ شهر تالش برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، زنگ مهر با حضور فرماندار مکتبی شهرستان تالش در دبیرستان دخترانه آزادی نواخته خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش تالش با بیان اینکه این اداره در ساخت و بازسازی مدارس در سطح استان پیشتاز است، تصریح کرد: آموزش و پرورش خانه مهر و دوستی است و کلاسهای درس، کلاس اخلاق، امانت و دیانت هستند.

کد خبر : ۳۰۵۳۰۷