خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

جشن 14 هزار دانش‌آموز کلاس اولی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشن ۱۴ هزار دانش آموز کلاس اولی این استان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس خبرداد.

هادی زارع‌پور شنبه به ایلنا از یاسوج گفت: ۱۴ هزار دانش آموز کلاس اولی کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سی و یکم شهریورماه امسال یعنی آغاز هفته دفاع مقدس، جشن ورود به مدارس را جشن خواهند گرفت.

وی باتشریح وضعیت کنونی مدارس کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد که ۲ هزار و ۸۴۵ آموزشگاه آمادگی لازم برای استقبال از ۱۴۴ هزار دانش آموز را دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاوه بر این آموزشگاه‌ها، جشن آغاز تحصیلی در ۲۳۲ آموزشگاه غیردولتی با ۱۴ هزار دانش آموز در این استان برگزار می‌شود.

زارع‌پور از تشکیل کمیته‌های پنجگانه از پنج ماه پیش برای استقبال از دانش آموزان و بازگشایی مدارس کهگیلویه و بویراحمد در اول مهرماه امسال خبرداد.

وی گفت: این کمیته‌ها مسوولیت سازماندهی نیروهای انسانی، ساماندهی فضاهای آموزشی، تعمیر و تجهیز مدارس، توزیع کتب درسی، ثبت نام دانش آموزان و سرویس‌های ایاب و ذهاب را برعهده داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: پوشش دانش آموزان براساس دستورالعمل‌ها همرنگ خواهد بود و به والدین و دانش آموزان نیز اعلام شده است.

کد خبر : ۳۰۵۳۳۹