خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار تالش

مقدمات لازم برای بازگشایی مدارس فراهم شود

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش گفت: همه دستگاه‌ها باید آموزش و پرورش را در آماده سازی مدارس شهرستان برای سال تحصیلی جدید همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تالش، سید جلال سید محمدی در نشست هماهنگی ستاد استقبال از مهر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: بازگشایی مدارس یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی در شهرستان است و باید به نحوی صورت گیرد که یک روز به یاد ماندنی برای دانش‌آموزان و به ویژه کلاس اولی‌ها باشد.

وی یکی از برنامه‌های معنوی برای بازگشایی مدارس را برگزاری جشن عاطفه‌ها دانست و عنوان کرد: خوشبختانه بحث کمک و یاری به دیگران ریشه در فرهنگ ما دارد و نیاز است جهت کمک به دانش‌آموزان مستمند و بی‌بضاعت همه مردم و خیران در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

سید محمدی در ادامه تأمین بعد ترافیکی و امنیت دانش آموزان در مسیرهای منتهی به مراکز آموزشی، اجتماعی و خدمات شهری، آراستگی و پاکیزکی محیط درونی و بیرونی مدارس را توسط کلیه مسئولین شهرستان خواستار شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش با بیان اینکه آموزش و پرورش به تمام اقشار جامعه تعلق دارد، تصریح کرد: تمامی مسئولین ادارات در امر آموزش و پرورش سهیم هستند و با تمام توان بایستی هم از لحاظ مادی و هم معنوی حامی این نهاد با ارزش جامعه باشند.

وی مدرسه را منشا پویایی و بالندگی در جامعه دانست و گفت: همه مردم و مسئولان باید آموزش و پرورش را در آماده سازی مدارس شهرستان برای پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید همراهی کنند.

کد خبر : ۳۰۵۳۸۹