خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان

دستگاه های متولی برای تکمیل مسکن مهر همت کنند

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه همکاری دستگاه‌های متولی، روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر را بهبود می‌بخشد، گفت: هرگونه تعلل و تاخیر در تکمیل این پروژه به ضرر مردم تمام می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی خاوری در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی و مسکن مهر تالش، هدف از سفر خود را بررسی مشکلات مسکن مهر و برخی از پروژه‌های راه عنوان کرد و خواستار تسریع در عملیات اجرایی آنها شد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری سایر دستگاه‌های مسئول برای تکمیل هرچه بهتر مسکن مهر، گفت: هرگونه تعلل و تاخیر در ساخت مسکن مهر به ضرر مردم تمام می‌شود و از مسئولان مربوطه می‌خواهیم با رسیدگی به مشکلات موجود، در ساخت و اتمام این پروژه بزرگ همت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از آغاز عملیات روشنایی در محور پونل خبر داد و یادآور شد: با اتمام بحث روشنایی این محور که حجم قابل توجهی از نظر ریالی و فیزیکی‌ست، موجب افزایش ایمنی محور می‌شود.

خاوری احداث پروژه کمربندی پره‌سر و خطبه‌سرا را جزو تکالیف وزارت راه عنوان کرد و افزود: اگر بحث تامین مصالح آن در شهرستان برای ما برطرف شود این پروژه سرعت بهتری برای اتمام پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پل غیرهمسطح اسالم مصوب شده و مشکلات اجرایی ندارد، خاطرنشان کرد: بخش تصرف شده این پل مربوط به یک دستگاه دولتی دیگر است که درمصوبات شورای ترافیک استان مصوب شد که آن دستگاه مربوطه نهایت همکاری را برای در اختیار گذاشتن اراضی عرضه کند.

این مسئول از وضعیت آسفالت راه‌های روستایی تالش گفت: 59 درصد راه‌های روستایی تالش آسفالت است به جز بخش عشایری که تکلیفی برای آن نداریم.

وی خاطرنشان کرد: امسال توافق شده و این آمادگی وجود دارد که قیر آسفالت راه‌های عشایری برای هرنهادی که متولی است تامین شود و ما تنها عهده‌دار بخش آسفالت راه‌های روستایی هستیم و تاکنون 45 کیلومتر از راه‌های روستایی تالش آسفالت شده است.

کد خبر : ۳۰۵۶۹۷