خبرگزاری کار ایران

با حضورریس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی

پنجمین خانه ورزش روستایی کاشان در بخش برزک، روستای سادیان افتتاح شد

با حضور رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کشور پنجمین خانه ورزش روستایی شهرستان کاشان در بخش برزک، روستای سادیان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان: پنجمین خانه ورزش شهرستان کاشان با حضور غلامرضا جعفری ریاست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی جمهوری اسلامی ایران، مستجاب الدعوه دبیر فدراسیون، محمد سلامیان‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان، مهدی اسدی رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان اصفهان، سید علی افراشی ریاست هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی کاشان وبخشدار برزک، درروستای سادیان افتتاح شد.

 «محمد سلامیان‌زاده» رئیس اداره ورزش وجوانان کاشان دراین مراسم با اشاره به اینکه بعضی از ورزش‌ها از متن ملیت جامعه هستند چرا که پشتوانهٔ آن علایق ملی و باور‌های دینی و مذهبی ما هستند، از همه کسانی که در این حوزه تلاش می‌کنند تشکر کرد.

 «سید علی افراشی» رئیس هیات ورزش روستایی وبازیهای بومی محلی کاشان از افتتاح خانه ورزش در تمام روستاهای کاشان تا پایان سال ۹۴ خبرداد و گفت: روستای سادیان یکی از روستاهای فعال شهرستان کاشان بشمار می‌رود که در چهارمین المپیاد بازیهای بومی محلی کاشان نایب قهرمانی این المپیاد را به خود اختصاص داد و این روستا با توجه به سرسبز بودن و مکان مناسب در آینده نزدیک میزبانی مسابقات را در این روستا برگزارخواهیم کرد.

کد خبر : ۳۰۵۷۹۴