خبرگزاری کار ایران

فتح اللهی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد

آمادگی شهرستان تالش برای برگزاری جشن عاطفه‌ها

فرماندار تالش از آمادگی این شهرستان برای برگزاری جشن عاطفه‌ها خبر داد و تاکید کرد: در برگزاری این جشن باید حفظ کرامت خانواده‌های بی‌بضاعت مورد توجه قرار گیرد.

علی فتح اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تالش، با اشاره به در پیش بودن جشن عاطفه‌ها، اظهار داشت: برپایی این قبیل جشن‌ها عملی است خداپسندانه که همگان باید از آن حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه کمک به حل مشکلات نیازمندان و دستگیری ازآنان، اقدامی است ارزشمند که بی‌شک با پاداش اخروی همراه است، عنوان کرد: کمک به نیازمندان باید به گونه‌ای باشد که حرمت و عزت آنان به خوبی حفظ شود و شیوه رسیدگی به مستمندان به طریقی انجام شود که در افراد خیر و نیک اندیش نیز ایجاد انگیزه کند.

فتح اللهی خاطرنشان ساخت: جشن عاطفه‌ها با نیت رسیدن به اهداف والای انسانی است و امیدواریم مردم نوعدوست و خیرین این شهرستان همچون سال‌های پیشین در این جشن حضوری پر شور داشته باشند.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه فرهنگ کمک به دیگران در آموزه‌های دینی بسیار سفارش شده است، افزود: برگزاری جشن عاطفه‌ها باید براساس حفظ کرامت خانواده‌های بی‌بضاعت انجام شود و فرهنگ کمک به هم‌نوع در میان دانش‌آموزان نهادینه شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم ولایی شهرستان تالش همواره ثابت کرده‌اند که یار و همراه نیازمندان به ‌ویژه دانش آموزان بی‌بضاعت هستند، بیان داشت: تلاش مجدانه در کاهش آلام نیازمندان در موسم بازگشایی مدارس، آشنایی خیرین با فعالیتهای فرهنگی و آموزشی کمیته امداد، ارائه خدمات افزون‌تر به دانش آموزان تحت حمایت و کمکهای موردی به دیگر دانش آموزان نیازمند، اجرای طرح محسنین و حامی یابی برای دانش آموزان نیازمند و ترویج روحیه نوعدوستی و فرهنگ انفاق از اهداف برگزاری جشن عاطفه‌ها است.

فتح اللهی در پایان با اشاره به آیات نورانی قرآن کریم و روایات معصومین، گفت: انفاق برکات بسیاری درزندگی انسان دارد که آرامش در زندگی از نمونه‌های بارز آن است.

کد خبر : ۳۰۵۸۱۲