خبرگزاری کار ایران

گزارش اختصاصی ایلنا یاسوج

توزیع لوازم التحریر توسط مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق نیازمند

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه سفر نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری به بخش سپیدار بویراحمد - بابکان، روستاهای قاسم آباد، سیوکی، باغچه و بخش مرکزی اقدام به توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان کرد.

به گزارش عینی خبرنگار ایلنا از یاسوج، سیدعلیرضا موسوی امجد پنجشنبه عصر در حاشیه سفر آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی با مراجعه به درب خانه‌هایی که دانش آموز داشتند اقدام به توزیع لوازم التحریر نمود.

لوازم التحریری که توسط این مسوول دولت تدبیر و امید کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شد شامل سه عدد مداد پارس، سه عدد خودکار بیک، مداد پاک کن، سه عدد دفترچه و ۲ عدد مدادتراش.

موسوی امجد گفت: حدود هشت هزار دانش آموز نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که تمامی آنان تحت حمایت نهادهای حمایتی هستند.

وی افزود: علاوه بر لوازم التحریری که هم اکنون توسط بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد درحال توزیع شدن هستند در آغاز سال تحصیلی جاری، مقادیری دیگر نیز تقدیم دانش آموزان تحت پوشش می‌شود.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل هشت اکیپ این اداره کل برای توزیع اقلام مورنیاز دانش آموزان در مناطق مختلف استان خبرداد.

کد خبر : ۳۰۵۹۳۲