خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شرق مازندران

کاندیدای انتخاباتی قواعد بازی را رعایت کنند

نماینده مردم شرق مازندران گفت: کاندیداهای انتخاباتی قواعد بازی را رعایت کنند به این معنا که از تخریب و توهین بپرهیزند و فقط شایستگی‌های خود را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در جلسهٔ شورای اداری که عصرپنجشنبه در فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: ۳موضوع مهم ادامهٔ مذاکرات هسته‌ای، برجام، تدوین برنامهٔ ششم و انتخابات از برنامه‌های پیشرو در سال جاری است.

احمدعلی مقیمی با اشاره به برنامه‌های مذاکرات هسته‌ای و برجام گفت: در ادامهٔ این مذاکرات باید ‌‌نهایت دقت را داشته باشیم چرا که دشمنان قصد دارند از این طریق در کشور نفوذ یابند.

نماینده مردم شرق مازندران در این جلسه گفت: نقشهٔ دشمنی با نظام بر دو پایهٔ اختلاف افکنی و نفوذ استوار استکه عرصهٔ اقتصادی و فرهنگی را نشانه گرفتند تا از طریق مشکلات اقتصادی و تضعیف عقاید، باور‌ها و ارزش‌های جامعهٔ ما راهی برای نفوذ خود ایجاد کنند.

 مقیمی با بیان اینکه ان‌ها از طریق تغییر رفتاری و باور‌ها به دنبال تغییر ساختاری در سطح کلان می‌باشند افزود: در واقع با دو شقه کردن جامعه در موضوع مذاکرات هسته‌ای به دنبال اجرای اهدافشان می‌باشند، در ‌‌نهایت مسئولان و مردم باید مراقب اندیشه‌ها، رفتار‌ها باشند تا سبک زندگی و ارزش‌های نظام حفظ شود.

وی در خصوص انتخابات سال جاری گفت: همهٔ افرادی که به عنوان کاندیدای انتخاباتی وارد این عرصه می‌شوند حضورشان شایستهٔ تقدیر است چرا که حضور مردمی را در عرصهٔ تصمیم گیری افزایش می‌دهند.

نماینده مردم شرق مازندران گفت: اما این کاندیداهای انتخاباتی قواعد بازی را رعایت کنند به این معنا که از تخریب و توهین بپرهیزند و فقط شایستگی‌های خود را بیان کنند.

مقیمی در پایان به بخشی از پروژه‌های مهم انجام شده اشاره و تصریح کرد: با توجه به این کارهای مهم انجام شده در شرق مازندران، شایسته نیست که مسائل سیاسی واقعیت‌ها را بپوشاند.

کد خبر : ۳۰۵۹۴۲