خبرگزاری کار ایران

دومین دوره رقابت‌های بیلیارد ساحلی در بندر کیاشهر برگزار شد

رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان از برگزاری دومین دوره رقابت‌های ورزشی بیلیارد ساحلی در بندر کیاشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، سارنگ بزرگ چنانی گفت: در این رقابت‌ها حدود پنجاه ورزشکار روز جمعه بیست و هفتم شهریور ماه در سالن ورزشی کاسپین طرح سالم سازی شهرداری بندر کیاشهر با هم به رقابت پرداختند که در ‌‌نهایت مهر شاد داداری و نیما قربانی و علیرضا نوروز زاد به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را کسب کردند.

وی افزود: در مراسم اهدای جوایز دومین دوره رقابت ورزشی بیلیارد ساحلی، یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و دبیر کمیته سواحل استان حضور داشت و علاوه بر نفرات بر‌تر به هفده نفر از بازیکنانی که در سال ۹۴ در مسابقات کشوری حضور یافتند هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان ادامه داد: در سال جاری سه اعزام به رقابتهای جهانی، دو اعزام به رقابتهای آسیایی و هفت اعزام به رقابتهای کشوری داشته‌ایم که در حقیقت بیشترین آمار شرکت کننده در مسابقات را نصیب گیلان کرد.

وی از نداشتن دفتر برای هیئت و کمبود بودجه به عنوان مهم‌ترین مشکلات هیئت بولینگ و بیلیارد گیلان یاد کرد و گفت: متاسفانه بعد از گذشت چندین سال هنوز این هیئت دفتری مختص به خود ندارد تا علاقمندان و ورزشکاران بیایارد جهت امور اداری به آنجا مراجعه کنند، از لحاظ مالی نیز به شدت در مضیغه هستیم و تنها به یک ورزشکار خود طی دو سال و نیم گذشته بیش از یکصد میلیون ریال جهت اعزام به مسابقات اهدا کردیم که با درآمدهای اندک ما اصلا هم‌خوانی ندارد.

بزرگ چنانی در پایان با استقبال از پیشنهاد یونس رنجکش در خصوص آمادگی استان برای برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور در سواحل اعلام کرد: هیئت بولینگ و بیلیارد استان گیلان نیز تمام تلاش خود را خواهد کرد تا سومین دوره رقابت ورزشی بیلیارد ساحلی به صورت کشوری برگزار شود.

کد خبر : ۳۰۶۱۱۶