خبرگزاری کار ایران

حامیان احمدی‌‌نژاد دنبال تهیه لیست کاندیدای خود در کرمانشاه هستند

ابراهیم عزیزی در کنار نمایندگان فعلی مجلس

در آستانه ورود به تبلیغات مجلس دهم، حامیان احمدی‌‌نژاد دنبال تهیه لیست کاندیدای مورد حمایت خود در کرمانشاه بوده و نام ابراهیم عزیزی در این میان نیز مطرح است.

به گزارش خبرنگار ایلنا کرمانشاه، در هفته‌ای که گذشت جمعی از هواداران و طرفداران احمدی‌‌نژاد برای برخی از تصمیم‌‌گیری‌ها و رایزنی‌‌ها درباره انتخابات پیش روی وارد استان شدند.

در این سفر برخی از مهم‌‌ترین افراد و سرلیست این طیف برای حضور در انتخابات پیش روی در سال‌ جاری مشخص و تعیین شدند.

در این لیست، حجت الله دمیاد، استاندار سابق کرمانشاه به عنوان لیدر لیست حامیان محمود احمدی‌نژاد در استان معرفی شده است.

این در حالی‌‌ست که از ماه‌‌های گذشته بسیاری از گروه‌‌های سیاسی در استان کرمانشاه عملا خود را برای ورود به عرصه رقابت‌‌های مجلس آماده می‌‌کنند.

براساس این گزارش، برخی از نمایندگان فعلی مجلس مانند نعمت الله منوچهری نماینده مردم پاوه و اورامانات در لیست حامیان محمود احمدی‌‌نژاد در استان کرمانشاه جای خواهند گرفت.

علی جلیلیان؛ نماینده مردم اسلام‌ آبادغرب و دالاهو و ابراهیم محبی از دیگر نمایندگان کنونی مجلس هستند که به نوعی در لیست حامیان محمود احمدنژاد جای گرفته‌‌اند.

گفتنی‌‌ست که حامیان و بانیان این لیست همچنین دنبال وارد کردن ابراهیم عزیزی به عرصه انتخابات مجلس آینده هستند.

از سویی دیگر بسیاری از گروه‌‌های سیاسی استان کرمانشاه هرکدام دنبال ارائه لیستی از نمایندگان مورد حمایت خود برای انتخابات آینده مجلس هستند.

براساس گزارش رسیده به این خبرگزاری اصلاح‌‌طلبان کرمانشاه نیز برای انتخابات آینده مجلس درصدد ارائه لیست مشترکی از نامزدهای اصلاح‌‌طلب خود در سطح استان هستند.

کد خبر : ۳۰۶۳۷۶