خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار

مهمترین دستاورد دفاع مقدس شناساندن اقتدار و عزت انقلاب بود

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایلنا، در این پیام مشترک آمده است:روزهای پایانی شهریور هر سال یادآور یکی از تجربه های بزرگ و گرانسنگ تاریخ ایران اسلامی است که با تبعیت از ولایت و مقاومتی بی نظیر، سرافرازی و افتخار ملت ما را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت .

آیت الله زین العابدین قربانی و محمدعلی نجفی در پیام خود تصریح کردند: دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه ‏های عزت آفرین ایران است که با روحیه ایثار ، دفاع و غیرت فرزندان این آب خاک و به تأسی از سالار شهیدان در تحقق شعار «هیات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت نشوند و خاطرات دلاوری‏های آنان، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار ثبت شده است.

در خاتمه این پیام عنوان شده:  دفاع مقدس دستاوردهای بزرگی را در عرصه های مختلف و پیشرفت های ایران عزیز برجای گذاشته است که شناساندن اقتدار و عزت انقلاب اسلامی و توانایی های آن در برابر زیاده خواهی ابرقدرت های جهان یکی از مهمترین این دستاورد هاست که نمونه‌ی بارز آن به تازگی در عرصه‌ی دیپلماسی مشاهده شده است.

اینجانبان با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام و پیر و مرشدشان امام راحل (ره) ، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس از خداوند متعال توفیق ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت داریم.

کد خبر : ۳۰۶۷۷۲