خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی

ضرورت آمادگی لازم برای مقابله با توطئه‌های جدید دشمن

رییس سازمان بسیج مستضعفین بر ضرورت آمادگی لازم برای مقابله با توطئه‌های جدید دشمن تاکید کرد.

به گزارش ایلنا در کرج، سردار محمدرضا نقدی در آیین افتتاح نمایشگاه یادیاران البرز، گفت: دفاع مقدس سال‌ها است که آغاز شده و امروز نیز به اشکال مختلفی در عرصه‌های گوناگون ادامه دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیاده نظام دشمن ما را در هر حال به حال خود‌‌ رها نخواهد کرد، به شکل‌های مختلف وارد می‌شود تا به ما ضربه بزند و این ما هستیم که باید یادمان باشد دفاع مقدس ما سال‌ها است که شروع شده و ادامه دارد.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده درست از منابع داخلی گفت: رفع مشکلات، پیشرفت و شکوفایی در کشور بستگی به استفاده درست از ظرفیت‌ها و منابع دارد چراکه اگر این روند به خوبی پیش رود می‌توان تحریم‌ها را در حاشیه نگه داشت.

وی خاطرنشان کرد: مهم این است که از تجریبات و خاطرات خود درس بگیریم و زندگی مردان بزرگ تاریخ از جمله شهدا را که در راه اعتلای کشور و دین از جان خود گذشتند، سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شرایط دوران دفاع مقدس وخیم‌تر از حال حاضر کشور است افزود: تحریم‌ها و کاستی‌ها در آن زمان شدت بیشتری داشت اما نظام با تکیه بر مردم و ایستادگی جانانه آنان در مقابل دشمن از پیچ و خم‌های سخت عبور کرد و اکنون با امکانات و استعدادهای بیشتر حرف اول را در قدرت و اقتدار در منطقه می‌زند.

وی خاطر نشان کرد: همانگونه که خداوند استقامت ملت ایران را در دوران دفاع مقدس دید و به یاری آنان آمد، اکنون هم با تکیه بر ایمان و ادامه دادن راه شهدا بازهم لطف و یاری خدا شامل حال ما خواهد شد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری از این گردنه‌هایی که کشور در آن قرار دارد، به سلامت عبور خواهیم کرد.

گفتنی‌ست نمایشگاه رزمی فرهنگی یادیاران از شب گذشته همزمان با آغازین روز هفته دفاع مقدس در منطقه عمومی عملیاتی لشکر ۱۰ سید الشهدا (ع) استان البرز در منطقه حصارک کرج آغاز شد.

کد خبر : ۳۰۷۳۸۶